گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث ناامنی اعضای این گروهک تروریستی می‌شود

8:00 - 13 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۱۵۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث ناامنی اعضای این گروهک تروریستی می‌شود
یک نماینده مجلس با بیان اینکه دادگاه منافقین اقدام بسیار خوبی بود، گفت: برگزاری دادگاه باعث می‌شود اعضای این گروهک تروریستی که به راحتی در کشور‌های دیگر تردد می‌کنند به عنوان محکومین قضایی جمهوری اسلامی ایران تحت تعقیب قرار بگیرند و احساس ناامنی کنند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با میزان، درباره  برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین گفت: برگزاری این دادگاه و محاکمه منافقین اقدام بسیار عالی و خوبی است و باید زودتر انجام می‌گرفت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: برگزاری دادگاه اعضای گروهک تروریستی منافقین باعث می‌شود این جنایتکارانی که به راحتی در کشور‌های دیگر تردد می‌کنند به عنوان محکومین قضایی جمهوری اسلامی ایران تحت تعقیب قرار بگیرند و احساس ناامنی کنند.

رضازاده در پایان تاکید کرد: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین مرهمی بر درد‌ها و آلام خانواده‌های شهدای ترور است که عزیزان خود را در عملیات‌های تروریستی به وسیله منافقین از دست داده‌اند.

شانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *