گفت‌وگو|

نماینده مجلس: دادگاه منافقین نسل جدید را با اقدامات غیرانسانی این گروهک تروریستی آشنا می‌کند

8:11 - 11 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۰۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: دادگاه منافقین نسل جدید را با اقدامات غیرانسانی این گروهک تروریستی آشنا می‌کند
یک نماینده مجلس با بیان اینکه بسیاری از نسل نو آگاهی زیادی نسبت به جنایت‌های منافقین کوردل ندارد، گفت: یکی از ابعاد و مزایای برگزاری دادگاه محاکمه اعضای این گروهک تروریستی آشنایی این نسل با اقدامات غیرانسانی منافقین در سال‌های گذشته است.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: برگزاری این دادگاه پرده از چهره پلید این گروهک تروریستی برمی‌دارد و چهره واقعی آنها را به جهانیان نشان می‌دهد.

نماینده مجلس دوازدهم ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین در سال‌های گذشته و به ویژه از دهه شصت جنایت‌های زیادی در کشورمان مرتکب شدند و بیش‌از ۱۷ هزار مردم بی‌گناه را ناجوانمردانه ترور کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نسل نو آگاهی زیادی نسبت به جنایت‌های منافقین کوردل ندارد، گفت: یکی از ابعاد و مزایای برگزاری دادگاه محاکمه اعضای این گروهک تروریست آشنایی نسل جدید با اقدامات غیرانسانی منافقین در سال‌های گذشته است.

حسینی‌کیا با تاکید بر اینکه اخبار مربوط به دادگاه منافقین باید به شکل مناسب در رسانه‌ها بازنشر داده شود اظهار کرد: این موضوع کمک می‌کند تا جنایات این گروهک تروریستی برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود تا بدانند منافقین از کفار هم بدتر هستند و جنایاتی که مرتکب شدند بی‌سابقه بوده است.

این نماینده مجلس گفت: برگزاری دادگاه گروهک تروریستی منافقین باعث می‌شود پرده از جنایات این تروریست‌ها در دنیا برداشته شده و دستشان در مقابل ملت‌های جهان رو شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *