۴۰ بازار میوه و تره‌بار تا پایان سال در تهران احداث می‌شود

9:30 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۹۰۱
۴۰ بازار میوه و تره‌بار تا پایان سال در تهران احداث می‌شود
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به توسعه بازار‌های احداثی در مناطق جنوبی شهر تهران، از احداث ۴٠ بازار میوه و تره‌بار تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری میزان - مهدی بختیاری مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار امروز ١٠ مرداد ١۴٠٣ در حاشیه افتتاح بازار میوه و تره بار گراوندی در منطقه ٢، گفت: تا پایان سال ۴٠ بازار در تهران احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه سطح توسعه خدمات را گسترش داده‌ایم، گفت: امروز ٢ بازار و ٢ میدان هم بهسازی شده است و پروژه بهسازی در تهرانسر و محله کیانشهر بوده است.

وی ادامه داد: سن بنا‌ها بالا بود و باید نوسازی صورت می‌گرفت.

این مقام مسوول در خصوص ساخت بازار به سبک ایرانی اسلامی گفت: در مناطق ١٧ و ۵ این کار در حال انجام است.

بختیاری با بیان اینکه ۵۴ درصد بازار‌های ساخته شده در مناطق جنوبی است، گفت: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز به صورت آنلاین گفت: باگ‌های در این زمینه وجود داشت که در حال رفع هستیم و همچنین استقبال مردم هم خوب بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص بازار جدید گفت: بازار میوه و تره بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه سازمان، توسعه کمی و کیفی میادین و بازار‌های میوه و تره بار در شهر تهران است و با افتتاح این ۲ بازار حدود ۷۰۰متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع نیز به اعیان بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: میوه و تره بار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *