انتخابات آمریکا|

رقابت نزدیک نامزدهای انتخاباتی؛ ارتش آمریکا از کارزار ترامپ انتقاد کرد

13:26 - 09 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۸۱۶
رقابت نزدیک نامزدهای انتخاباتی؛ ارتش آمریکا از کارزار ترامپ انتقاد کرد
رقابت نامزد‌های انتخاباتی آمریکا به‌ویژه در ایالت‌های کلیدی بسیار نزدیک است و ترامپ و هریس در تلاش برای بهبود وضعیت خود در نظرسنجی‌ها هستند.

خبرگزاری میزانکامالا هریس، نامزد انتخاباتی حزب دموکرات، به همراه تیم والز، معاون خود، در نخستین مصاحبه مشترک خود در شبکه سی‎ان‌ان حاضر شدند.

هریس در این مصاحبه به موضوعات مختلف از اقتصاد و وضعیت مردم آمریکا گرفته تا همه‌گیری ویروس کرونا پرداخت و در برخی موارد رقیب جمهوری‌خواه خود را هدف انتقاد‌های شدید قرار داد.

وی با بیان اینکه در دوران ریاست‌جمهوری خود، برای حمایت از طبقه متوسط ​​تلاش خواهم کرد، گفت: برای حمایت از جامعه آمریکا اقدامات اقتصادی زیادی در زمینه مالیات انجام خواهم داد.

معاون رئیس‌‎جمهور آمریکا یادآور شد: سیاست‌های دونالد ترامپ در دوران همه‌گیری کرونا یکی از دلایل وخامت اقتصاد آمریکاست.

هریس بیان کرد: من با بایدن روی لایحه‌ای برای امنیت مرزها کار کردم، اما ترامپ از متحدانش در کنگره خواست جلوی آن را بگیرند؛ آمریکایی‌ها آماده پایان دادن به دوران ترامپ هستند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته و مدعی شد: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند.

پیشتازی اندک هریس در نظرسنجی وال استریت ژورنال

کامالا هریس در نظرسنجی وال‌استریت ژورنال با اختلاف بسیار اندک از دونالد ترامپ، نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه پیشی گرفته است.

هریس در این نظرسنجی ۴۸ درصد و ترامپ ۴۷ درصد از آرا را از آن خود کرده‌اند.

اختلاف یک درصد که کمتر از حاشیه خطای نظرسنجی است، نشان از رقابت نزدیک نامزدهای انتخاباتی دارد.

انتقاد ارتش آمریکا از کارزار انتخاباتی ترامپ

ارتش آمریکا با انتقاد شدید از کارزار انتخاباتی ترامپ به دلیل حادثه در گورستان ملی آرلینگتون، در بیانیه‌ای گزارش داد که شرکت‌کنندگان در مراسم از قوانین فدرال در رابطه با فعالیت‌های سیاسی در این گورستان آگاه بودند.

بیانیه ارتش آمریکا می‌گوید: شرکت‌کنندگان در این مراسم و پس از آن بازدید از بخش ۶۰ قوانین فدرال، مقررات ارتش و سیاست‌های وزارت دفاع آمریکا که به وضوح فعالیت‌های سیاسی در محوطه گورستان را ممنوع می‌کند، آگاه شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *