رضایی: شاهد کشتی‌های زیبایی در هفته اول لیگ برتر بودیم/ نیم نگاهی به سکوی قهرمانی داریم

9:45 - 09 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۷۷
رضایی: شاهد کشتی‌های زیبایی در هفته اول لیگ برتر بودیم/ نیم نگاهی به سکوی قهرمانی داریم
سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی‌پور گفت: همیشه در ورزش برد و باخت وجود دارد، اما خوشبختانه در دیدار مقابل پانلا شاهد کشتی‌های زیبایی بودیم.

خبرگزاری میزان - اولین دیدار از هفته اول دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در گروه ب، در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در این دیدار تیم صنایع غذایی معینی پور با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل تیم پانلا به پیروزی رسید.

علیرضا رضایی، سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی‌پور ضمن خداقوت به کادر فنی توانمند و کشتی‌گیران تیم پانلا، با بیان اینکه علیرغم اینکه پیش‌بینی می‌کردم تیم پانلا را ۷ بر ۳ و یا ۶ بر ۴ شکست دهیم، خوشبختانه شرایط کشتی به سمتی رفت که بتوانیم با شکست ۸ بر ۲ مقتدرانه پیروز میدان شویم. 

نایب قهرمان المپیک به اردوی مستمر تیم معینی پور اشاره کرد و گفت: همه کشتی‌گیران تیم طبق انتظار کشتی گرفتند و همدلانه وظیفه خود را به‌بهترین نحو انجام دادند، به همین دلیل نتیجه خوبی کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه فارغ از بحث نتیجه، امروز شاهد کشتی‌های خوب و زیبایی بودیم، اظهار داشت: شخصاً مدت‌ها بود چنین کشتی‌های حساسی ندیده بودم، مطمئن هستم کسانی که در سالن شهدای هفتم تیر حضور داشتند و یا از طریق دیگری کشتی‌ها را می‌دیدند، از دیدن مسابقات لذت بردند.

رضایی از داشتن تیم یک‌دست معینی‌پور ابراز خرسندی کرد و گفت: تیم جوان ما کشتی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت و تلاش ما این است بهترین عملکرد را داشته باشیم و در عین حال همه عوامل تیم نیز نیم نگاهی به سکوی قهرمانی دارند.

سرمربی تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی‌پور خاطرنشان کرد: رقابت‌های امسال با حضور تیم‌های قوی بسیار جذاب خواهد بود و باید بخاطر داشته باشیم برد و باخت‌ها همواره وجود خواهند داشت، بسیاری از کسانی که امروز در کسوت مربیگری تیم‌داری می‌کنند، روزی شاگرد ما بودند یا با ما رفاقت داشتند و امروز به‌حمدالله در فضای مربیگری همه برای جایگاه کشتی در تلاش هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *