تصویب ۲۰ مصوبه برای رفاه حال زائرین امام رضا(ع)

23:20 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۷۴
تصویب ۲۰ مصوبه برای رفاه حال زائرین امام رضا(ع)
وزیر کشور با حضور در جلسه قرارگاه مرکزی زائرین که در دهه پایانی ماه صفر در مشهد برگزار و تعداد ۲۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، جهت رفاه حال زائران رضوی مورد تصویب قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - اسکندر مومنی، وزیر کشور در ادامه سفر کاری خود به مشهد در جلسه قرارگاه مرکزی زائران دهه پایانی صفر که در محل استانداری برگزار شد، حضور یافت و در این جلسه تعداد ۲۰ مصوبه در جهت رفاه حال زائرین مورد تصویب قرار گرفت.

وزیر کشور در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت تعرفه قانونی در بلیط فروشی‌ها، خاطرنشان کرد: تلاش تمام دستگاه‌ها باید بر این باشد که زمینه برای سفر ایمن همراه با آرامش زائرین فراهم شود.

وی گفت: بر اساس بازدید از موکب‌های مردمی و استقرار دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی و امدادی در مسیر زائرین پیاده صورت گرفت، خوشبختانه آمادگی بسیار خوبی وجود دارد.

مومنی، افزود: بعد از اتمام ایام مناسبتی دهه پایانی صفر جلسه‌ای تشکیل و نقاط ضعف و قوت بررسی شود تا رفاه حال زائران در مناسبت‌های آتی بیشتر شود.

وزیر کشور در سفر کاری خود به خراسان رضوی ضمن تشرف به حرم رضوی و زیارت مضجع نورانی حضرت رضا (ع)، با حضور بر سر مزار شهید آیت‌الله رئیسی، با قرائت فاتحه‌ای یاد و خاطره شهید خدمت را گرامی داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *