رحمتی: فاصله هوادار با تراکتور ۴ گل نبود/ مرد جنگ هستم!

22:08 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رحمتی: فاصله هوادار با تراکتور ۴ گل نبود/ مرد جنگ هستم!
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: برای جنگیدن به هوادار آمدم، زیرا مرد جنگ هستم!

خبرگزاری میزان - سیدمهدی رحمتی پس از شکست ۴ بر صفر هوادار مقابل تراکتور، اظهار داشت: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و درلحظاتی، تراکتور را تحت فشار گذاشتیم. شاید اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم حداقل یک موقعیت صد در صد خود را به گل تبدیل کنیم تا این نیمه مساوی شود.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم به این دلیل که تمرینات خود را دیر شروع کردیم، به لحاظ قوای بدنی تحلیل رفتیم. یک روز هم نسبت به تراکتور کمتر استراحت کرده بودیم. این‌ها بهانه نیست بلکه اتفاقاتی تاثیرگذار در فوتبال است. یک روز استراحت، ریکاوری و تمرین بیشتر قطعا خیلی می‌تواند به تیم جوانی مثل هوادار کمک کند. در کل به تیم عالی تراکتور خسته نباشید می‌گویم همچنین به محمدرضا زنوزی به خاطر مجموعه‌ای که امسال تشکیل داده تبریک می‌گویم. تیم خیلی خوب و کاملی هستند. 

سرمربی هوادار تاکید کرد: همچنین تشکر ویژه می‌کنم از بازیکنانم که هرچه داشتند در زمین گذاشتند. توانستیم روی دروازه تراکتور با این همه بازیکن درجه یک و ملی‌پوش، موقعیت خلق کنیم. روی ضربات ایستگاهی در نیمه دوم، شانس صد در صد گلزنی داشتیم. خیلی ساده بگویم نتیجه نباید ۴ گل اختلاف می‌شد. حداقل می‌توانستیم ۲ گل بزنیم، اما در برخی لحظات به دلیل افت بدنی، نتوانستیم آنگونه که باید و شاید، کار را دست بگیریم. در این تعطیلات باید کار‌های خیلی زیادی انجام بدهیم. ما مرد جنگ هستیم و برای جنگیدن به هوادار آمده‌ایم. ان‌شاءالله بهترین اتفاقات را در این مجموعه رقم بزنیم.

رحمتی درمورد شرایط ورزشگاه شهدای شهرقدس، گفت: از شهردار شهرقدس تشکر می‌کنم. نسبت به بازی قبلی رختکن‌ها و شرایط خیلی بهتر شده بود. برای اینجا زحمت کشیدند، اما واقعا برای فوتبال ما خیلی زشت است به یک تیم که چندین سال در یک استادیوم بازی کرده اجازه ندهیم در همان استادیوم بازی کند. سپس ۲ تیمی که هوادار دارند به آن ورزشگاه بیاوریم. خیلی بد است تیمی که هوادار ندارد، تحت فشار بگذارید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *