نویدکیا: گل زدن به آلومینیوم خیلی سخت است/ با پنالتی‌گیری لک به بازی برگشتیم

22:02 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نویدکیا: گل زدن به آلومینیوم خیلی سخت است/ با پنالتی‌گیری لک به بازی برگشتیم
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: حامد لک یک پنالتی فوق العاده را برایمان گرفت و به بازی برگشتیم.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: همانطور که دیروز گفتم بازی خیلی سخت و سنگینی بود. بازی را خیلی خوب شروع و سعی کردیم گردش توپ خوبی داشته باشیم، ولی آلومینیوم ما را خوب آنالیز کرده بود و سعی داشت در نقاطی از زمین ما را پرس کند.

وی افزود: خیلی هم موفق بودند و توانستند در دقایقی از بازی توپ‌های زیادی را در آن نقاط از ما بگیرند. در این مورد در آینده باید مفصل برنامه ریزی کنیم تا چنین اتفاقاتی برایمان نیفتد. بازی خیلی جذابی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. حریف هم موقعیت‌های خوبی در ضد حملات داشت.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: تا جاییکه می‌توانستیم سعی کردیم روی توپ‌های بلند حریف، توپ‌های سوم را برای خودمان کنیم. مقداری موفق بودیم و بعضی اوقات هم توپ را از دست می‌دادیم. با اینکه گل مساوی را خوردیم، حامد لک یک پنالتی فوق العاده را برایمان گرفت و به بازی برگشتیم. اگر آن توپ گل می‌شد با نوع سیستم دفاعی که آلومینیوم دارد کارمان سخت می‌شد.

وی افزود: آن‌ها در این کار خیلی خوب هستند. فضا‌های بین هافبک و دفاع خودشان را خیلی خوب جمع می‌کنند. به خاطر همین مقابل این تیم گل زدن خیلی سخت است مخصوصا اگر بخواهیم از لایه‌های دفاعی این تیم با بازی منطقی عبور کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *