صادقیانی: هدفمان قهرمانی جهان بود/ در ست چهارم برابر ایتالیا تمرکز نداشتیم

15:34 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۷۳۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
صادقیانی: هدفمان قهرمانی جهان بود/ در ست چهارم برابر ایتالیا تمرکز نداشتیم
سرمربی تیم ملی والیبال پسران زیر ۱۷ سال ایران گفت: هدفمان قهرمانی جهان بود، اما این اتفاق رخ نداد و این مسئله ناراحت کننده است. امیدوارم این شکست درسی برای ما و بازیکنان باشد که دیگر احساسی عمل نکنیم.

خبرگزاری میزان - تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در دیداری نزدیک و تماشایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان سه بر دو مغلوب ایتالیا شد و از صعود به جمع چهار تیم برتر قهرمانی جهان بازماند.

آرش صادقیانی پس از این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی نزدیک و جذابی با ایتالیا داشتیم. در مجموع عملکردمان در طول بازی خوب بود. متاسفانه در ست چهارم تمرکزمان را از دست دادیم و مغلوب حریف شدیم.

وی افزود: ایتالیا تیم خطرناکی است و با برنامه و طبق آنالیز حریفش بازی می‌کند، اما توانستیم برنامه‌های این تیم را دچار مشکل کنیم. حریف با سرویس‌های خوبی که زد دریافت ما را دچار مشکل کرد و کار برایمان دشوار شد.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران در پایان عنوان کرد: این بازی در حد فینال بود و ما همه تلاشمان را انجام دادیم تا ایتالیا را شکست دهیم. هدفمان قهرمانی در این رقابت‌ها بود، اما این اتفاق رخ نداد و این موضوع ناراحت کننده است. امیدوارم این شکست درسی برای ما و بازیکنان باشد که دیگر احساسی عمل نکنیم و تا بازی تمام نشده تمرکزمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *