گفت‌وگو|

دهنوی: شناخت گل‌محمدی از پرسپولیس کار را سخت می‌کند/ همچنان در خط حمله و دفاع مشکل داریم

1:14 - 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۶۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دهنوی: شناخت گل‌محمدی از پرسپولیس کار را سخت می‌کند/ همچنان در خط حمله و دفاع مشکل داریم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت گل‌محمدی از تیم سابقش کار را برای سرخ‌پوشان در دیدار مقابل فولاد سخت می‌کند.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با میزان، درباره توقف پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس بازیکنان زیادی از دست داده است و نفرات جدید جذب کرده برای هماهنگی نیازمند زمان است، اما در این ۲ هفته، هم بازیکنان و هم کادرفنی شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد مطمئناً سرایط فرق می‌کرد. بازیکنان پرسپولیس تا بخواهند با شرایط ورزشگاه جدید وفق پیدا کنند زمان زیادی می‌برد. متأسفانه شرایط پرسپولیس آزاردهنده شده است، هرچند بازیکنان جانشین خوبی انتخاب و جذب شده‌اند و با توجه به اینکه در این ۲ بازی اخیر عملکرد پرسپولیس بد نبود، اما از دست دادن امتیاز در ادامه فصل کار را سخت می‌کند.

امیدوارم بازیکنان خارجی خودشان را زودتر نشان بدهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تراکتور در زمین خودش با طرفدارانی که دارد واقعاً سخت است. وقتی پرسپولیس ۱۰ نفره شد به نظر من کم کم میل‌ش به پیروزی بیشتر شد، به نظرم این خودش نقطه قوت تیم است. البته پرسپولیس همچنان در خط حمله و دفاع مشکل دارد و هنوز نتوانسته یک بازیساز خوب جذب کند. در کانال‌های کناری هم هنوز مشکل دارند. بازی با پای گندوز هنوز مشکل دارد و امیدوارم بازیکنان خارجی خودشان را زودتر نشان بدهند. 

دهنوی درباره دیدار با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر تصریح کرد: بازی با فولاد همیشه جذاب بوده، اما نقطه قوت پرسپولیس نه تنها مقابل این تیم بلکه در تمام مسابقات این است که سخت می‌بازد. پرسپولیس در این بازی میزبان است و با توجه به شناختی که یحیی گل‌محمدی از تیم سابقش دارد کار بسیار سخت خواهد شد. اما با بازی‌هایی که پرسپولیس تا بدینجا انجام داده شرایط تیم خوب است، البته باید در خط دفاعی و هافبک تقویت شود.

به‌نظرم بیشتر اسلوموشن و تصاویر آهسته است تا VAR

وی درباره استفاده از کمک داور ویدیوئی در لیگ برتر عنوان کرد: به‌نظرم بیشتر اسلوموشن و تصاویر آهسته است تا VAR. البته فک می‌کنم در مجموع بد نیست، اما آماتور عمل می‌کنند چون خیلی انتظارات بیشتری داریم. با این هزینه‌هایی که انجام داده‌اند و تبلیغات و درآمدی که دارند باید بهتر از این انجام شود. البته بازهم با این شرایط اشتباهات در نتایج تأثیرگذار بوده است. VAR می‌تواند در آینده خیلی کمک کنند. اتفاقی که در فوتبال اروپا رخ می‌دهد، اما در فوتبال ما نیست و یک آمار منفی برای ما محسوب می‌شود. در بازی سپاهان با خیبر اگر کمک داور ویدیوئی بود اتفاقات دیگری می‌افتاد؛ در مسابقه گل‌گهر و استقلال خوزستان هم همین‌طور. بودن وار می‌تواند خیلی در نتایج کمک کند. دیگر نمی‌گویند پرسپولیس با گل آفساید برنده شد. حداقل آنهایی که ذهن منفی دارند قانع می‌شوند.

باشگاه‌های مطرح ما‌ باید ورزشگاه اختصاصی داشته باشند

دهنوی با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دلایل ضعف فدراسیون ۵ ستاره این است که نمی‌تواند شرایط مطلوب و حرفه‌ای را ایجاد کند. با توجه به این بودجه‌ای که باشگاه‌ها و فدراسیون دارد باشگاه‌های مطرح ما‌ باید یک ورزشگاه اختصاصی داشته باشند. با این هوادارانی که داریم چگونه باید جوابگوی آنها باشیم. ورزشگاه آزادی هنوز آماده نیست پس از این همه سال نتوانستند این ورزشگاه را بازسازی کنند. همیشه در حق سرخابی‌ها جفا می‌شود این همه هزینه کرده‌اند و باید کمک کنند تا ورزشگاه آزادی را در اختیار آنها بگذارند تا آبرویمان نرود. هزینه‌ها را جای دیگر نبرند. چمن ورزشگاه آزادی که مشکلی نداشت و می‌توانستند روی بازسازی سکو‌ها کار کنند.

دلال‌ها بازیکنان بی‌کیفیت را با مبالغ بالا وارد تیم‌ها می‌کنند

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۰ سال در این فوتبال بودیم، اما دلال‌ها خیلی تأثیرگذار بوده‌اند، بازیکنان بی‌کیفیت را با مبالغ بالا وارد تیم‌ها می‌کنند، خواهشم این است که بازیکنان بی‌کیفیت را از سطح اول فوتبال ایران خارج کنند و بازیکنان جوان و با استعداد را به فوتبال معرفی کنند. ببینید فصل قبل چه اتفاقاتی در لیگ یک افتاد و چه بلایی سر برخی تیم‌ها آمد، تمام اینها کار دلال‌هاست. حداقل دست این عوامل منفی از فوتبال کوتاه شود تا تیم‌ها ضرر نکنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *