فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد

14:32 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۵۷۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد
امیر سرتیپ ولیوند زمانی در آیین افتتاحیه دوره سی و پنجم دافوس ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین، ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و حفظ امنیت با کسی تعارف ندارد و بر همین اساس دست به آموزش و پرورش کادر متخصص زده و در این آموزش‌ها نهایت سختگیری را بکار می‌گیرد تا افسران کار آزموده برای ارتقا امنیت تربیت شود.

امیر سرتیپ، ولی‌وند در ادامه با اشاره به روند گزینش دانشگاه فرماندهی ستاد در دوره سی و پنجم افزود: بیش از هزار نفر در آزمون شرکت و بعد از گذراندن مراحل گزینش تعداد محدودی برای حضور در این دوره که سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس ارتش انتخاب شدند و ما در این دوه میزبان دانشجویانی از کشور‌های دوست و هم‌پیمان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دوره سی و پنجم دافوس ارتش، ترکیبی از افسران کشور‌های مختلف است، اظهار داشت: اعتقاد داریم امنیت برای همه ارزش دارد و تلاش می‌کنیم بتوانیم با بهره‌گیری از اساتید بسیار خوبی که داریم دانشجویان را برای حفظ امنیت و ارتقا کشور آماده کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *