دستگیری عامل تیراندازی در دولت‌آباد

13:14 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۵۴۸
دستگیری عامل تیراندازی در دولت‌آباد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی در دولت‌آباد این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از خیابان‌های دولت آباد تهران، بلافاصله ماموران عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام و موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و محل متواری شده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در این راستا ماموران عملیات کلانتری دولت آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر یک قبضه سلاح جنگی کمری نیز در این عملیات پلیسی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *