گفت‌وگو|

عضو هیئت رئیسه مجلس: حمایت کشورهای پناه‌دهنده به منافقین از این گروهک تروریستی برای تحت فشار قرار دادن کشورمان است

8:37 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۵۴۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس: حمایت کشورهای پناه‌دهنده به منافقین از این گروهک تروریستی برای تحت فشار قرار دادن کشورمان است
عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن اشاره به اینکه دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین باید در سال‌های دهه ۶۰ تشکیل می‌شد، گفت: کشورهایی که به این تروریست‌ها پناه دادند با پاک کردن گذشته آنها از ظرفیت دشمنی منافقین با انقلاب اسلامی سوءاستفاده می‌کنند.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان داشت: این موضوع چند دهه است دچار یک رهاشدگی بود، ما از دهه شصت شاهد جنایت‌های هولناکی از سوی این گروهک تروریستی هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما باید از سال‌های ۱۳۶۰ به بعد برگزاری دادگاه منافقین را شروع می‌کردیم چرا که روال قانونی در سطح دنیاست، ادامه داد: این دادگاه تاکنون باید به سرانجام می‌رسید تا بتوانیم در محاکم بین‌المللی با استفاده از شواهد و مدارک لازم این جنایتکاران را به اشد مجازات محکوم کنیم.

وی با بیان اینکه برخی مدارک در گذر زمان از بین می‌روند یا فراموش می‌شوند، گفت: گروهک جنایتکار منافقین تاکنون بیش از ۱۷ هزار تَن از هموطنان ما از کودک شیرخواره تا سالمندان را ظالمانه و با قساوت کامل قلبی به شهادت رساندند و وقیحانه به راحتی در خارج کشور تردد می‌کنند.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه امروز منافقین فعالیت‌های پررنگ در مباحثی همچون حقوق بشر دارند که اتفاقا در آن محکوم هستند، گفت: کشورهایی که به این تروریست‌ها پناه دادند با پاک کردن گذشته آنها از ظرفیت دشمنی منافقین با انقلاب اسلامی سوءاستفاده می‌کنند و برای ضدیت جمهوری اسلامی ایران و تحت فشار قرار دادن کشورمان از آن بهره می‌برند.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *