گفت‌وگو|

یزدانی: هدفم از حضور در لیگ مسابقات جهانی است/ باید با هر کادری در تیم ملی است هماهنگ باشیم

8:45 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۴۴۷
یزدانی: هدفم از حضور در لیگ مسابقات جهانی است/ باید با هر کادری در تیم ملی است هماهنگ باشیم
دارنده دو مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: با هدف موفقیت در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در لیگ به میدان می‌روم.

امیرمحمد یزدانی، دارنده ۲ مدال نقره کشتی آزاد جهان در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه تمرینات تیم بانک شهر چند روزی است شروع شده و خداراشکر با روند خوبی پیش می‌رویم، اظهار داشت: امیدوارم برای حضور در لیگ برتر کشتی به آمادگی مطلوب برسیم، البته هدف من مسابقات جهانی است، از همین جا شروع می‌کنم تا ببینم چه اتفاقی برایم می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه کار کردن با رضا یزدانی باعث افتخار است، گفت: خود یزدانی به من گفت هدف ما آمادگی بیشتر به‌منظور حضور در مسابقات جهانی است و صرفاً لیگ نیست. در لیگ چند کشتی خواهی گرفت، هدف او برای شخص من آمادگی در مسابقات جهانی است که این موضوع برای من بسیار ارزشمند است. کار کردن کنار چنین بزرگی برای من باعث افتخار است و از این فرصت استفاده می‌کنم و امیدوارم که او در هر زمینه‌ای موفق باشند.

قهرمان آسیا همچنین درخصوص تغییرات کادر فنی تیم ملی نیز اظهار داشت: ما باید با هر کادری که در رأس کار قرار می‌گیرد خودمان را هماهنگ کنیم، چه پژمان درستکار باشد، چه محسن کاوه و چه سرمربیان قبلی. چندین مسابقه جهانی با درستکار کار کردیم و کنار او  چند مدال گرفتم. کار کردن کنار مربیان بزرگ درمجموع برای من بسیار خوب بوده، امیدوارم او نیز در سال‌های آتی موفق باشند و تیم ملی نیز روند رو به رشدی داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *