انتخابات آمریکا|

اختلاف هریس و بایدن درباره جزئیات مناظره

11:36 - 06 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۳۲۲
اختلاف هریس و بایدن درباره جزئیات مناظره
اختلاف میان ستادهای انتخاباتی دونالد ترامپ و کامالا هریس در حال حاضر درباره جزئیات برگزاری مناظره ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - در حالی که حدود ۲ هفته تا برگزاری مناظره ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی شده ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) بین کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد انتخاباتی حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه، باقی مانده است، مذاکرات بین دو ستاد انتخاباتی درباره این موضوع به بن‌بست رسیده است.

پولیتیکو به نقل از ۴ منبع آگاه گزارش داد که ستاد‌های انتخاباتی ترامپ و هریس درباره این موضوع که آیا میکروفون‌های نامزد‌ها در خارج از نوبت صحبت آن‌ها خاموش باشد یا خیر با یکدیگر اختلاف دارند.

ستاد انتخاباتی جو بایدن پیش از این توافق کرده بود که در طول مناظره تنها میکروفون نامزدی که صحبت می‌کند روشن باشد، اما اکنون ستاد انتخاباتی هریس می‌گوید که در مناظره‌ اِی‌بی‌سی در روز ۱۰ سپتامبر، میکروفون نامزد‌ها در تمامی طول مبارزه روشن بماند.

انتقاد ترامپ از هریس درباره خروج از افغانستان

ترامپ بار دیگر رقیب دموکرات خود را درباره خروج از افغانستان هدف انتقاد شدید قرار داد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در سخنرانی خود در گردهمایی انجمن گارد ملی این کشور در دیترویت، تلاش کرد تا کامالا هریس، را برای خروج «فاجعه‌آمیز» ارتش آمریکا از افغانستان مقصر بداند.

سفر ترامپ به ایالت میدان نبرد میشیگان در سومین سالگرد بمب‌گذاری انتحاری در فرودگاه بین‌المللی کابل انجام می‌شود که در آن ۱۳ نظامی آمریکایی و بیش از ۱۰۰ شهروند افغانستانی کشته شدند.

ترامپ در مراسم اهدای تاج گل در گورستان ملی آرلینگتون در ویرجینیا برای سربازانی که در جریان این حمله تروریستی کشته شدند، شرکت کرد.

حمله سایبری به فرودگاه سیاتل

یک حمله سایبری آشکار باعث اختلال در اینترنت، تلفن، ایمیل و سایر سیستم‌ها در فرودگاه بین‌المللی سیاتل-تاکوما برای سومین روز پیاپی شد.

مقام‌های بندر سیاتل برای بررسی قطعی‌ها و بازگرداندن خدمات کامل در تلاش هستند.

حمله سایبری به بندر سیاتل و فرودگاه بین‌المللی سیاتل-تاکوما نمونه دیگری از هدف حمله فزاینده هکر‌ها به زیرساخت‌های حیاتی آمریکاست.

لنس لیتل، مدیر عامل هوانوردی فرودگاه سیاتل گفت: ما شبانه‌روز کار می‌کنیم تا سیستم‌های لازم را به‌صورت آنلاین بازگردانیم و اثرات آن را بر مسافران کاهش دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *