جاوید رحمان؛ مهمان ویژه تروریست‎ها در پاریس

14:02 - 05 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۲۰۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
جاوید رحمان؛ مهمان ویژه تروریست‎ها در پاریس
گزارشگر پیشین سازمان ملل در موضوع حقوق بشر در ایران به‌تازگی در نشست گروهک تروریستی منافقین شرکت کرد.

خبرگزاری میزان – جاوید رحمان، به‌اصطلاح گزارشگر پیشین سازمان ملل در موضوع حقوق بشر در ایران به‎تازگی در نشست گروهک تروریستی منافقین شرکت کرد.

گروهک تروریستی منافقین نشست یادشده را به‌مناسبت گزارش ادعایی پایانی رحمان در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل با حضور شماری دیگر از چهره‌های همراه خود و معاند ایران برگزار کرد.

این به‌اصطلاح گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران در آخرین روز‌های حضور خود در این سمت، گزارشی ادعایی را منتشر کرد.

جاوید رحمان پیش از ترک ماموریت شش‌ساله خود و سپردن آن به مای ساتو ژاپنی، با استفاده از ابزار‌هایی مانند سخنرانی و مصاحبه با برخی بنگاه‌های خبرپراکنی به‌عنوان بازوی رسانه‌ای کشور‌های معاند و حتی رسانه گروهک تروریستی منافقین برای اثبات کارآیی ادعایی خود به کارفرمایانش تلاش‌های زیادی کرد.

او همچنین در جریان نشستی در ژنو در اواسط ژوئن سال جاری (اواخر خرداد)، مدعی شد که دستاورد مهمی را در ماموریت خود با نگارش گزارش نهایی ضدایرانی پیش از پایان یافتن ماموریتش در ۱۰ مرداد ثبت کرده است.

جاوید رحمان در بخش پایانی گزارش ادعایی خود در اقدامی کم‌سابقه با اعلام توصیه‌هایی خواستار تشکیل یک سازوکار مستقل بین‌المللی برای رسیدگی به آنچه نقض حقوق بشر از سوی ایران خوانده، شده و از جامعه بین‌المللی درخواست کرد تا در این زمینه اقدام کنند (!)

ادعانامه آخر جاوید رحمان، تنها گزارشی نیست که این به‌اصطلاح گزارشگر سازمان ملل در وضعیت حقوق بشر ایران نوشته است؛ تفاوت این ادعانامه که خودش آن را یک دستاورد خوانده است، با دیگر ادعانامه‌های ضدایرانی‌اش، غلظت و نزدیکی اتهام‌های مطرح شده با ادبیات اردوگاه اشرف و بر مبنای داده‌های منافقین است.

نکته قابل‌توجه این است که گروهک تروریستی منافقین همواره مهم‌ترین منبع اتهام‌زنی‌های جاوید رحمان به ایران در زمینه حقوق بشر بوده است؛ این موضوع در تکرار کلیدواژه‌های مورد استفاده منافقین در گزارش‌های ضدایرانی جاوید رحمان به خوبی نمایان بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *