کاهش کیفیت هوا در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز تا ۵ روز آینده

9:44 - 05 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۱۲۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کاهش کیفیت هوا در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز تا ۵ روز آینده
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در برخی ساعات، گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز طی ۵ روز آینده خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی امین حسین نقشینه با شاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز دوشنبه پنجم شهریورماه اظهار کرد: امروز در اغلب نقاط کشور جوی آرام حاکم است، اما در روز‌های سه‌شنبه تا جمعه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز، افزایش ابر، بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی پنج روز آینده برای ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، غرب و ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس، شمال و شرق بوشهر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده، گاهی وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه گفت: همچنین طی پنج روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: آسمان تهران امروز صاف است و از بعدازظهر با افزایش باد همراه خواهد بود. همچنین بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود و و کمینه دمای آن به ۲۸ درجه رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *