سوادکوهی: برای لیگ امسال تغییر وزن دادم/ اکبری: امیدوارم لیگ کشتی باکیفیت بهتری برگزار شود

8:30 - 05 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۱۰۷
سوادکوهی: برای لیگ امسال تغییر وزن دادم/ اکبری: امیدوارم لیگ کشتی باکیفیت بهتری برگزار شود
دو عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد درباره رقابت‌های لیگ برتر امسال اظهار نظر کردند.

خبرگزاری میزان - علی سوادکوهی، قهرمان آسیا که با شکست جردن باروز در رقابت‌های جام جهانی تاریخ ساز شد، با بیان اینکه اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم بانک شهر برای حضور در لیگ برتر کشتی سال ۱۴۰۳ در حال برگزاری است، اظهار داشت: افتخاری است که امسال نیز در خدمت رضا یزدانی باشم. شرایط کشتی‌گیران روز به روز بهتر می‌شود و آماده حضور در مسابقات می‌شویم. ان‌شاالله اتفاق‌های خوب می‌افتد و مثل سال‌های گذشته نتیجه خوبی بگیریم.

دارنده ۲ مدال نقره و برنز آسیا درخصوص شرایط خودش، گفت: سال گذشته به لطف خدا قهرمان لیگ برتر شدیم. پارسال در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی گرفتم و امسال با تغییر وزن در مسابقات لیگ و هم در مسابقات رسمی در وزن ۸۶ کیلو کشتی خواهم گرفت. امیدوارم مجددا اتفاق‌های خوب رخ دهد.

سوادکوهی درباره تکرار قهرمانی نیز گفت: به امید خدا تمام سعی و تلاش ما برای این است که امسال نیز اتفاق خوبی بیافتد و تمام بچه‌هایی که در تیم بانک شهر هستند، با هم همدل و یکدست هستند و امیدوارم به موفقیت برسیم.

عزت‌الله اکبری، نایب قهرمان کشتی آزاد جهان و عضو تیم بانک شهر نیز درباره مسابقات لیگ برتر امسال گفت: امیدوارم رقابت‌های لیگ امسال باکیفیت بالاتری برگزار شود تا شاهد مسابقات جذاب‌تری باشیم. تیم ما با کمک کادر فنی شرایط خوبی دارد. تا به اینجا اردوی خیلی مطلوبی را پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها همه از تمرینات منظم راضی هستند و خدارا شکر همه چیز خوب پیش رفته است.

قهرمان آسیا درخصوص اینکه چرا در تیم رضا یزدانی کشتی می‌گیرد، ابراز داشت: در دورانی که رضا یزدانی کشتی می‌گرفت چند مسابقه جهانی، آسیایی و جام‌جهانی هم‌تیمی بودیم. یزدانی الگوی خوبی برای بچه‌هاست، امیدوارم این روند ادامه داشته باشه، بچه‌ها دست به دست هم همدل باشند و بتوانند تیم بانک شهر را امسال نیز قهرمان کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *