پیام دادستان کل کشور به مناسبت روز پزشک

13:07 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۹۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیام دادستان کل کشور به مناسبت روز پزشک
دادستان کل کشور با صدور پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور با صدور پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

در پیام دادستان کل کشور آمده است:

ومن احیا‌ها فکا نما احیا الناس جمیعا (سوره مبارکه مایده (۳۲)

اراده تکوینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارایه خدمت به عموم مردم بویژه افراد نیازمند بوده و هست و از مصادیق مهم، خدمت ارتقای سلامت آحاد جامعه است. بحمد الله کما وکیفا، توفیقات فراوانی در این راستا بدست آمده و امروز پزشکان ایرانی اعم از خانم‌ها واقایان در رشته‌ها و گرو‌های مختلف تخصصى وفوق تخصصی در ایران و جهان می‌درخشند و بفرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی): ما امروز قطب پزشکی و درمان هستیم، رتبه علمی بالایی در دنیا داریم الان پزشکی کشور از جمله‌ی پیشرفته‌ترین پزشکی‌های دنیاست، جامعه پزشکی در زندگی مردم جایگاه بسیار مهمی دارد و می‌تواند.

در پرتو رفتار صحیح با مردم منافع حقیقی خود را بیش از پیش تأمین کند. کثیری از پزشکان در اقصی نقاط کشور خصوصا مناطق کم برخوردار، بدون بهره‌مندی از مزایای مناسب مادی به هم وطنان خود خدمت می‌کنند.

پزشکان عزیز در تمام عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس نیز حضور پررنگ داشتند و در کنار سایر اقشار جامعه در کسوت پزشکی از فیض ایثار و شهادت و جانبازی بی نصیب نبودند.

ضمن آرزوی پیشرفت‌های علمی و عملی بیشتر برای این قشر مهم جامعه وتوفیق خدمت خالصانه به همنوعان نیازمند دریافت، خدمت روز پزشک را به همه پزشکان، پیرا پزشکان و پرستاران و مجموعه کادر درمان در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم.

محمد موحدی دادستان کل کشور

یکم شهریورماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *