دعوت از خرید سرشناس استقلال به تیم ملی فوتبال کنگو + عکس

11:44 - 03 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۹۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دعوت از خرید سرشناس استقلال به تیم ملی فوتبال کنگو + عکس
خرید جدید تیم فوتبال استقلال در خط هافبک، به تیم ملی کنگو دعوت شد.

خبرگزاری میزان - گائل کاکوتا، هافبک بازیساز دو رگه فرانسوی و کنگو تبار و بازیکن سابق آمیان فرانسه که به تازگی به جمع شاگردان نکونام در استقلال پیوسته است، به تیم ملی فوتبال کنگو دعوت شد.

باستین دزابر، سرمربی تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو اسامی بازیکنان مورد نظر خود برای دو دیدار از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا را اعلام کرد که نام کاکوتا نیز در این لیست دیده می‌شود.

کاکوتا باید برای دیدار با گینه در کینشاسا و اتیوپی در دارالسلام خود را به اردوی تیم ملی کشورش معرفی کند. مسابقاتی که در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۹ شهریور برگزار می‌شوند.

کاکوتا افتخارات ارزشمندی در دوران فوتبالی خود در چلسی کسب کرد و سابقه بازی برای تمام رده‌های سنی تیم ملی فرانسه، تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو، باشگاه‌های لاتزیو، سویا، فولام، بولتون، لیل فرانسه و موناکو را نیز دارد.

این بازیکن چپ‌پا ۳۳ ساله است و در سایت مطرح ترانسفرمارکت ۱.۲ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال انگلیس (پریمیر لیگ) و قهرمانی در جام حذفی FA Cup انگلیس به همراه قهرمانی در مسابقات زیر ۱۹ سال اروپا از افتخارات این بازیکن نام‌دار آفریقایی است.

دعوت از خرید سرشناس استقلال به تیم ملی فوتبال کنگو + عکس

وی در بازی شب گذشته استقلال برابر ملوان بندرانزلی، نخستین بازی خود در لیگ برتر ایران را انجام داد و سطح خود را نشان داد. وی بعد از این بازی یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و گفت: قهرمانی مثل یک راه طولانی خاردار است. وقتی روی خار قدم می‌گذاری، دردناک است، اما هر جاده‌ای که به خوبی پایان می‌یابد، پر از موانع است. ما در مسابقات بعدی پیروز خواهیم شد و در کورس قهرمانی خواهیم بود.

انتهای پیم/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *