گفت‌وگو|

لطیفی: استقلال مقابل ملوان نه خوب بازی کرد، نه بد/ نکونام بهانه‌ها را کنار بگذارد

0:45 - 06 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۸۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
لطیفی: استقلال مقابل ملوان نه خوب بازی کرد، نه بد/ نکونام بهانه‌ها را کنار بگذارد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در فصل جدید انتظارات از استقلال بالا رفته و با توجه به نفراتی که جذب شده نکونام دیگر بهانه‌ای نباید داشته باشد.

علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: در فصل جدید انتظارات از استقلال بالا رفته و همه هواداران به دنبال این هستند یک بازی هجومی از تیمی که عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته ببینند. استقلال مقابل ملوان نه خوب بازی کرد و نه بد، هرچند که خلق موقعیت کردند، اما متأسفانه نتوانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: دروازه‌بان ملوان روز خوبی را پشت سر گذاشت و بزرگترین مانع بازیکنان استقلال در امر گلزنی بود. بازیکنان در این مسابقه خوب عمل کردند. رامین رضاییان به سنگین‌ترین وزنه ترکیب استقلال تبدیل شده و این نباید بین بازیکنان به این موضوع بدل شود که همه کار‌ها را او انجام دهد و سایرین کاری نکنند. از نظر من کاکوتا و اندونگ کیفیت بالایی دارند و در این فصل در کنار ماشاریپوف و بلانکو خط هجومی قدرتمندی را شکل خواهند داد. 

با توجه به یارگیری انجام شده باید به نکونام فرصت دهیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد جواد نکونام تا هفته دوم، تصریح کرد: هر مربی باشد چه گواردیولا و چه مورینیو هر وقت بازیکن جدید جذب می‌شود تا آن‌ها را با سیستم خود هماهنگ کند زمان می‌برد. از این رو از هواداران می‌خواهم تا به او فرصت دهند تا هفته پنجم یا ششم ما می‌توانیم فرم ایده‌آل خودمان را پیدا کنیم. باید درباره این مسابقه منصفانه نظر بدهیم؛ خوب نبودیم و در خط دفاع ضعف بسیار بزرگی داشتیم. سید حسین حسینی دروازه‌بان بسیار خوبی است، اما متأسفانه خط دفاع استقلال کمی ناهماهنگ عمل کرد. 

VAR باعث شده استقلال مثل گذشته ضرر نکند

لطیفی با بیان اینکه با وجود کمک داور ویدیوئی استقلال مثل گذشته از داوری ضرر نخواهد کرد، عنوان کرد: کمک داور ویدیویی به نفع استقلال شده و با توجه به مشکلاتی که در گذشته وجود داشت و همه تیم‌ها ضرر کردند امسال دیگر چنین حواشی را دنبال نخواهیم کرد. برای کشوری با چنین ثروتی تأسف بار بود که چنین تکنولوژی در فوتبالمان وجود نداشته باشد. قطعاً داوران نیز از وجود این تکنولوژی فشار کمتری را حمل می‌کنند و مثل گذشته درگیر برخی حواشی نیستند. مسابقه با ملوان بسیار خوب بود و به حقمان رسیدیم.

نبود یک ورزشگاه مدرن در تهران برای سرخابی‌ها معضلی جدی است

پیشکسوت استقلال در پایان با بیان اینکه نبود یک ورزشگاه برای پرطرفدارترین تیم ایران معضل بزرگی است، خاطرنشان کرد: هر فصل باید یک ایراد بزرگ در فوتبالمان وجود داشته باشد و امسال نبود ورزشگاه برای اکثر تیم‌ها علی الخصوص سرخابی‌های پایتخت است. در حالی که باید مقابل ملوان در تهران بازی می‌کردیم به خاطر بی‌تدبیری برخی مسئولین میزبانی را از دست دادیم و حکم مهمان را داشتیم. این عوامل باعث شده تا جذابیت بازی سرخابی‌ها پایین بیاید. با وجود چنین سرمایه و ثروتی برای شأن و شخصیت کشور ایران خوب نیست که ورزشگاه مدرنی در پایتخت نداشته باشیم. امیدوارم هلدینگ خلیج فارس و مدیریت باشگاه فکری به حال این موضوع بکنند.

انتهای پیام/



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
با وجود چنین سرمایه و ثروتی برای شأن و شخصیت کشور ایران خوب نیست که ورزشگاه مدرنی در پایتخت نداشته باشیم. امیدوارم هلدینگ خلیج فارس و مدیریت باشگاه فکری به حال این موضوع بکنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *