اطلاعیه فدراسیون تنیس روی میز برای برخورد با خاطیان انتخابی تیم ملی

16:32 - 02 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اطلاعیه فدراسیون تنیس روی میز برای برخورد با خاطیان انتخابی تیم ملی
یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز از برخورد جدی و سریع کمیته انضباطی با خاطیان رقابت های انتخابی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون از برخورد با ورزشکارانی که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بی اخلاقی کنند و قوانین و مقررات را زیر پا بگذارند خبر داد.

قبادی تصریح کرد: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و بنا به گزارش‌های دریافت شده از سوی سرداور مسابقات قطعا به سرعت با خاطیان برخورد خواهد شد و محرومیت نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

قبادی در ادامه گفت: به صورت فیزیکی در سالن محل مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان حاضر بودم و از نزدیک شاهد رقابت‌های پینگ پنگ بازان بودم، و بی اخلاقی و برخورد‌های ناشایست بازیکنان در بازی‌های حساس را زیر نظر داشتم و باتوجه به گزارش‌های واصله برخورد‌های لازم انجام خواهد پذیرفت.

رقابت‌ها در دو نوبت عصر جمعه و صبح شنبه نیز برگزار خواهد شد و امیدوارم بازیکنان همچون گذشته اخلاق و روحیه جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهند و رقابت‌ها با معرفی برترین‌های اخلاقی و فنی پایان بپذیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *