گزارش سایت کشتی داغستان از شانس‌های قهرمانی لیگ برتر ایران

8:45 - 02 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۵۹
گزارش سایت کشتی داغستان از شانس‌های قهرمانی لیگ برتر ایران
سایت کشتی داغستان روسیه در گزارشی به آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد ایران اشاره کرد.

خبرگزاری میزان - در گزارش سایت کشتی داغستان آمده است: مسابقات لیگ کشتی آزاد قهرمانی ایران از هفته آینده آغاز می‌شود. این رقابت‌ها پرطرفدار تیمی بیش از ۲۰ سال است که برگزار می‌شود و همیشه کشتی‌گیران داغستانی در آن حضور دارند. در این فصل همچون چند سال اخیر، باشگاه‌های ایرانی به حضور کشتی‌گیران داغستانی علاقه نشان داده‌اند.

طبق آیین‌نامه هر تیم می‌تواند در یک مسابقه سه کشتی‌گیر خارجی به میدان بفرستد. پیش‌بینی می‌شود اعضای تیم المپیک ایران در این مسابقات حضور داشته باشند. همچنین تیم‌ها نمی‌توانند بیش از سه نفر المپیکی در تیم داشته باشند. در عین حال، تعداد کل نفرات خارجی و المپیکی‌ها در یک تیم نباید از پنج شرکت‌کننده در مسابقه تجاوز کند.

امسال ۸ باشگاه برای قهرمانی در لیگ به رقابت خواهند پرداخت. آن‌ها طبق فرمول سنتی رقابت خواهند کرد: در مرحله مقدماتی در دو گروه، جایی که آن‌ها در سیستم رفت و برگشت - خانه و خارج از خانه، با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و سپس دو تیم برتر از هر گروه در یک شهر جمع می‌شوند، جایی که آن‌ها در مرحله نیمه نهایی و مسابقات برای مقام‌های اول و سوم به مبارزه ادامه خواهند داد.

دو باشگاه بانک شهر قهرمان سال‌های اخیر و شرکت سایپا نماینده یکی از دو خودروساز مطرح کشور ایران به عنوان برگزیده‌های قهرمانی در نظر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *