اخباری: رفعتی دوست دارد چادرملو به لیگ یک برگردد!/ شمس‌آذر تیم دونده و سخت‌کوشی است

15:42 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اخباری: رفعتی دوست دارد چادرملو به لیگ یک برگردد!/ شمس‌آذر تیم دونده و سخت‌کوشی است
سرمربی چادرملو اردکان از عدم میزبانی تیمش در ورزشگاه‌های استان یزد و نبود هواداران در بازی برابر شمس‌آذر قزوین ابراز گلایه و ناامیدی کرد.

خبرگزاری میزان - سعید اخباری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شمس‌آذر قزوین اظهار داشت: خیلی ناراحت هستم که در شرایطی میزبانی می‌کنیم که خارج از یزد هستیم و بدون هوادارانی که یار دوازدهم ما هستند قرار است بازی کنیم. نبودن آن‌ها برایم درد است. امیدوارم هر چه زودتر با تلاش مسئولان یزد، استاندارد‌ها در ورزشگاه نصیری یزد رعایت شود. متاسفانه هفته گذشته در نقش جهان بازی کردیم که اگر بنا به حفظ سلامت بازیکنان بود اجازه بازی را نمی‌دادند. یکی از بازیکنانمان در آن زمین مصدوم شد. امیدوارم عدالت برای همه تیم‌ها باشد.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و به سعید دقیقی تبریک می‌گویم که توانست شروع خوبی داشته باشد. شمس آذر تیم دونده و سخت کوشی است و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. بازیکنان خارجی به ما اضافه شدند و زمان می‌برد تا با بازیکنان هماهنگ شوند

اخباری در ادامه درباره تمهیدات چادرملو برای سقوط نکردن به لیگ یک تصریح کرد: قطعا برای سقوط تیم دلایل مختلفی است. ما بعد از دو سال در لیگ یک به لیگ برتر آمدیم. ما با هزینه‌های معقول برنامه ریزی کردیم و توانستیم تیم را روانه مسابقات کنیم. فکر می‌کنم زمانی که شهید قندی این اتفاق برایش افتاد در پست مدیریتی به مشکل خورد و واگذار شده بود. این اتفاق برای چادرملو نخواهد افتاد. بازی‌ها را با باخت شروع کردیم و در ادامه دستخوش اتفاقات خوبی خواهد شد. من دو هفته است که تیمم را کامل در اختیار دارم و پروسه لازم هنوز انجام نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط ورزشگاه شهید نصیری بدتر از نقش جهان است، تصریح کرد: فکر می‌کنم نگاه مسئولان به تیم ما لیگ برتری نیست. برخورد بعضی از افراد برگزار کننده مسابقات و تیم داوری با ما خوب نیست. اجازه نمی‌دهم حق یزدی‌ها خورده شود. ما سال گذشته در همین چمن میزبانی کردیم و از چمن نقش جهان بهتر است. استادیوم ما به زودی آماده خواهد شد و برای نظارت شخصا خودم به ورزشگاه می‌روم و اگر نگاه ناعادلانه باشد به همه هوادارن و مردم این را خواهم گفت.

سرمربی چادرملو درباره روند نقل و انتقالاتی این تیم اضافه کرد: نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان در ایران را جذب کنیم. ۵ بازیکن مدنظر ما نصف بودجه ما را در صورت جذب می‌گرفتند. به دنبال بازیکنان سری A و B برزیل بودیم و با قیمت‌های متناسب با ایران آن‌ها را به خدمت گرفتیم. زمان می‌برد تا جا بیفتند. بازیکنان هفته به هفته آماده‌تر می‌شوند و با این شرایط چاره‌ای جز این برایمان نبود. محمد مهدی احمدی را از ابتدا فصل می‌خواستیم که باشگاه پرسپولیس به تازگی او را به ما داد.

اخباری درباره اعتراض به داوری‌ها و اشتباهات عرب‌براقی در دیدار سپاهان - چادرملو که منجر به سوختن گل سالم سپاهان و گرفته شدن یک پنالتی مشکوک علیه چادرملو شد، اشاره کرد: اشتباه کمک داور و داور وسط جدا است. وجود VAR می‌تواند تغییر نتیجه دهد. فوتبال دستخوش اتفاقات زیاد است و وجود گل تغییرات را در بازیکنان ایجاد می‌کند و یک تیم را می‌شکند. اگر اشتباه شده و بخواهیم با یک اشتباه دیگر جبران کنیم درست نیست. پنالتی اشتباه داور وسط بود. متاسفانه امیر عرب براقی به مجموعه ما اخطار داد و بعد فهمیدیم که اشتباه سوت زد. امیدوارم داوران با تمرکز بالا بیایند. خواهش می‌کنم تیم داوری متمرکز باشد و حقی از تیمی ضایع نشود.

وی در ادامه در رابطه با صحبت‌های داوود رفعتی در مورد سقوط تیم‌هایی که مجوز حرفه‌ای نمی‌گیرند، مطرح کرد: داوود رفعتی دوست دارد ما به لیگ یک برویم و در همه مصاحبه‌ها ما را تهدید می‌کند. اگر مجموعه ما ایشان را ناراحت کرده و حساسیت دارد فکری کنیم تا دیگر در لیگ برتر نباشیم. مجموعه ما مجوز حرفه‌ای گرفته و استانداردترین باشگاه لیگ هستیم که مورد تمجید مهدی تاج قرار گرفته است.

سرمربی چادرملو درمورد لزوم حضور دو بازیکن زیر ۲۱ در لیست تیم‌ها برای هر بازی، خاطرنشان کرد: دیروز درخواست کردیم نسبت به این قضیه صحبت کنیم. جذب بازیکن زیر ۲۱ سال خوب است، ولی به خاطر آن‌ها از سهمیه بزرگسال کم کنیم، درست نیست و اگر امکانش هست که تغییرات را داشته باشیم. تیم هوادار هفته گذشته سه بازیکن زیر ۲۱ سال در ترکیب اولیه خود داشته و منطقی نیست که دو بازیکن دیگر هم روی نیمکت خود داشته باشد. اگر ممکن است، لیست به حالت قبلی خود برگردد. این موضوع به ضرر باشگاه‌ها است و کمکی به شکوفایی استعداد‌ها نمی‌کند.

گفتنی است؛ چادرملو اردکان یزد و شمس‌آذر قزوین فردا (جمعه) در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می‌روند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *