رئیس کل دادگستری فارس از زندان عادل‌آباد شیراز بازدید کرد

14:05 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری فارس از زندان عادل‌آباد شیراز بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان فارس در زندان عادل آباد شیراز حضور یافت و از بخش‌های مختلف این مؤسسه کیفری بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی همراه ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس، رضایی دانا مدیر زندان مرکزی شیراز در زندان عادل آباد شیراز حضور یافت و از بخش‌های مختلف این مؤسسه کیفری بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس، از پروژه‌های عمرانی زندان و همچنین مجتمع اندرزگاهی نسوان بازدید کرد و در جریان توضیحات اسحاق ابراهیمی  پیرامون پروژه‌های جاری در این موسسه کیفری و اهداف عملیاتی آن در مسیر سند تحول قضایی و بهره‌وری قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در بخش پذیرش و تشخیص زندان با تعدادی از زندانیان نیز به صورت چهره به چهره دیدار و ضمن استماع صحبت‌ها و درخواست‌های آنان، تمهیدات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده اتخاذ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، هدف از این بازدید سرزده را بررسی و اشراف بر وضعیت واقعی زندان به ویژه در ایام تعطیل و بعد از وقت اداری عنوان کرد و گفت: نظارت بر فرایند کار زندانبانی و نگهداری و ارائه خدمات اصلاح تربیتی مجرمان از جمله وظایف دستگاه قضایی است.

 رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار کرد: بحمدالله وضعیت زندان‌های ما از حیث نگهداری مجرمان، تفکیک و طبقه‌بندی آنان، پرداخت به اقدامات اصلاحی- تربیتی و آموزشی در شرایط مطلوبی است، لذا به مدیرکل زندان‌های استان و همکارانشان به سبب اقدامات ارزشمند از خادمان اصلاح و تربیت قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *