تارتار: امسال جذب بازیکن سخت بود/ بازی‌های هفته اول نشان داد فاصله تیم‌ها زیاد نیست

20:43 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تارتار: امسال جذب بازیکن سخت بود/ بازی‌های هفته اول نشان داد فاصله تیم‌ها زیاد نیست
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: بازی‌ها در هفته اول نشان داد تیم‌ها خیلی با هم فاصله ندارند.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان، اظهار داست: بازی‌ها در هفته اول نشان داد تیم‌ها خیلی با هم فاصله ندارند. طبق آنالیز ما از استقلال خوزستان، تیم بسیار خوبی هستند و روی ضدحملات برنامه دارند. باید خیلی هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم.

سرمربی گل‌گهر گفت: باید بازیکنان را توجیه کنیم که با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم. با توجه به شکست هفته قبل، محکوم به برد هستیم. با بچه‌ها صحبت کردیم که ان‌شاالله با تمام وجود بازی کنیم و برنده شویم.

وی درمورد اینکه آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه می‌شود، عنوان کرد: یکی دو بازیکن به جمع ما افه می‌شوند. از نظر کمیت دچار مشکل هستیم و باید تقویت شویم. در حال بررسی هستیم. بازیکن خوب و با کیفیت پیدا کنیم جذب می‌کنیم.

تارتار ادامه داد: امسال جذب بازیکن سخت بود. معمولا قرارداد‌ها ۲ ساله و بازیکن آزاد خیلی کم بود. سعی کردیم با توجه به موجودی بازار بازیکنان خوبی بگیریم و این اتفاق افتاد. باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. تیم خوبی را جمع کردیم. برای هماهنگی نیاز به زمان است که سعی می‌کنیم با تلاش شبانه روزی به این مهم برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *