خداحافظی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم

20:50 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۱۸
خداحافظی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم
وزیر علوم با انتشار نامه‌ای در صفحه شخصی خود با طلب حلالیت از دانشگاهیان گفت: امیدوارم که ناکامی‌های ندانسته، ناخواسته و نتوانسته مدیریتی اینجانب را ببخشایند.

خبرگزاری میزان - محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم در یادداشتی ضمن خداحافظی از جامعه دانشگاهی نوشت: شادی آغاز، زادۀ خلوص و خدمت و تکلیف است که بر آن با خدای علیم و بصیر عهد بستم و شادی پایان، مولود خشنودی از اعتماد و رضایت از جد و جهد و تلاشی است که به راهی ختم شده است. منت خدای را که لیاقت خدمت به جامعه فرهیخته و فرزانه علمی، فناوری و آموزش عالی را به بنده ارزانی فرمود و در توفیقات حاصله، دستگیر و بنده‌نواز بود.

وی افزود: با یاد شهید جمهور و با سپاس از حمایت‌های جامعه علمی، دولت خدمتگزار و با قدردانی از همکارانم در صف و ستاد وزارت علوم، فردایی شکوفاتر و درخشان‌تر در میدان مبارک دانش، برای ایران اسلامی آرزو می‌کنم و هم‌چنان و در هر سنگری، به لطف و اغماض خداوندگار مهر چشم دارم.

در پایان طلب حلالیت از مردم عزیزمان، خانواده دانایی و جامعه علمی اعم از اعضای هیات علمی، یاوران علمی، پژوهشگران، فناوران، نوآوران، دانشجویان و دانش پژوهان گرامی دارم و امیدوارم که ناکامی‌های ندانسته، ناخواسته و نتوانسته مدیریتی اینجانب را ببخشایند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *