گفت‌وگو|

نماینده مجلس: قوه قضاییه در برخورد با فساد قاطع و بی‌گذشت بوده است

8:00 - 03 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۵۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: قوه قضاییه در برخورد با فساد قاطع و بی‌گذشت بوده است
نماینده مجلس با تاکید بر اینکه قوه قضاییه طی سال‌های گذشته در برخورد با فساد جدیت داشته و بی‌گذشت بوده است گفت: البته برای مبارزه با فساد همکاری همه قوا ضروری است.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد بیان کرد: قوه قضاییه در مبارزه با فساد قاطع، بی‌گذشت و دقیق است.

نماینده محمودآباد و نور گفت: از زمان تصدی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در رأس قوه قضاییه تا حدود زیادی مبارزه با فساد روند بهتری را طی کرده است اما هنوز ما به آن نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: البته قوه قضاییه برخوردکننده و قوه قهریه است و ممکن است فساد در قوه مجریه یا در قوه مقننه باشد که  لزوم همکاری همه قوا را برای مبارزه با فساد یادآور می‌شود.

فیاضی با اشاره به اینکه در برخورد با فساد باید قاطعیت وجود داشته باشد ادامه داد: اگر آنگونه که باید و شاید به اتهامات رسیدگی نشود یا مسائل سیاسی در این باره دخالت داشته باشد طبیعتاً فساد رشد خواهد کرد ما باید از زمینه رشد فساد جلوگیری و آن را کنترل کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد وظیفه همه قواست ادامه داد: قوه قضاییه در این زمینه نقش مهمی دارد و همانطور که در سال‌های گذشته مشاهده کردیم در برخورد جدیت داشته و بی‌گذشت بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *