رئیس سازمان ثبت: وفاق و همدلی مدیران و کارکنان رمز موفقیت در کار‌ها و پیشبرد برنامه‌هاست

16:13 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۵۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان ثبت: وفاق و همدلی مدیران و کارکنان رمز موفقیت در کار‌ها و پیشبرد برنامه‌هاست
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوه، ضمن بازدید از این مرکز با کارکنان و مراجعان حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد. 

خبرگزاری میزان- بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوه گفت: خوشبختانه در استان مرکزی شاهد اقدامات خوبی هستیم و به حکایت آمار و ارقام حرکت رو به جلو داشتیم. 

وی اظهار داشت: نکته‌ای که قابل ذکر است موضوع چرخش و گزینش مدیران و استفاده از مدیران جوان و کارآمد است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: در همه‌ی استان‌ها باید نیرو‌های علاقه‌مند به خدمت و صاحب صلاحیت شناسایی و بکارگیری شوند تا امور مربوط به مردم و پیشبرد برنامه‌های تحول و تعالی با نظم و سرعت پیگیری شود.

بابایی در خصوص اقدامات مربوط به قانون حدنگاری در استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد تثبیت اراضی کشاورزی در این استان صورت گرفته و انشاا.. تا پایان امسال این عدد. به ۸۰ درصد خواهد رسید.

در این دیدار احمدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت حدنگاری در این استان از حمایت‌های رئیس سازمان که موجب تغییر نگرش و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم شده است قدردانی کرد.

شایان ذکر است بابایی پس از این دیدار با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز با کارکنان و همچنین مراجعه کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *