احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان شد

15:52 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۵۷۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اعتماد کردند.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، نتیجه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس با ۲۵۳ رای موافق تصدی وزارت ورزش و جوانان را به «احمد دنیامالی» سپردند.

احمد دنیامالی‌زاده ۱۳۳۹ در بندر انزلی، سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی و ورزشی ایرانی و اکنون نماینده حوزه انتخابیه بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی است. وی پیش‌تر به عنوان رئیس اسبق کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و معاون اسبق وزیر راه و راهبری و رئیس اسبق سازمان بنادر و کشتیرانی ایران و رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت کرده است.

وی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران (مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران) را از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ برعهده داشته‌است. از جمله پروژه‌های دوره تصدی وی در معاونت فنی و عمرانی می‌توان به برج میلاد، تونل توحید، تونل رسالت، بوستان آب و آتش، تونل نیایش و تونل‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران اشاره کرد. دنیامالی ۹ سال رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بود و هم‌اکنون نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی این رشته است. وی دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه علوم تحقیقات و کارشناسی ارشد مهندسی معماری و شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت ایران است.

انتهای پیام/



عليرضا خندابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
0
0
مبارک باشه
شما همیشه در تمام مسولیت های خود بهترین بودید
در وزارت ورزش هم بهترین وزیر خواهید بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *