مشکلات ۱۱۷ نفر در دیدار با مسئولان قضایی استان سمنان رسیدگی شد

13:49 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۵۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۱۱۷ نفر در دیدار با مسئولان قضایی استان سمنان رسیدگی شد
مسئولان قضایی دادگستری استان سمنان در ملاقات‌های مردمی هفته جاری به درخواست‌های ۱۱۷ نفر از مراجعین رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه سلسله ملاقات‌های مردمی و ارتباط مستقیم چهره به چهره با مردم در هفته جاری، به همراه معاون قضایی دادگستری به درخواست ۱۱۷ نفر از متقاضیان رسیدگی و دستورات قانونی لازم را صادر کردند.

 رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این برنامه با تسلیت ایّام اربعین حسینی، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی سند تحول و تعالی قضایی و عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم، ضمن دیدار چهره به چهره با ۱۱۷ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم صادر شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود: برنامه‌های عملیاتی تعیین شده در سند تحول و تعالی قوه قضاییه برای تسهیل دسترسی و ارتباط مستقیم مردم با مسئولین قضایی و تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضا و ایجاد رضایت و افزایش اعتماد عمومی، مأموریت محور عمل کرده است.
 
وی گفت: دادگستری کل استان سمنان در راستای عملی کردن این بخش از ماموریت‌ها، تمام ایام هفته پذیرای مراجعین بوده و روز سه‌شنبه به صورت اختصاصی به دیدار با مردم و ملاقات‌های عمومی اختصاص داده شده است تا مردم به راحتی بتوانند با مسئولین قضایی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *