لاهوتی: زیرساخت‌های ورزشی مورد توجه جدی قرار گیرد

12:24 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۴۹۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
لاهوتی: زیرساخت‌های ورزشی مورد توجه جدی قرار گیرد
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه یکی از افتخارات مجلس یازدهم بحث شفافیت آرای قوای سه‌گانه بود گفت: مجلس شفافیت آرا را پیگیری و اجرایی کند.

خبرگزاری میزان - محمدتقی نقدعلی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهار‌شنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: یکی از افتخارات مجلس یازدهم بحث شفافیت آرای قوای سه‌گانه بود که قانون آن دو ماه گذشته توسط سرپرست ریاست جمهوری ابلاغ شد که جا دارد مجلس شورای اسلامی با توجه به این قانون شفافیت آرا به جز موارد خاص را پیگیری کنند.

همچنین مهرداد بائوج لاهوتی نیز به تذکری شفاهی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست مجلس و هیات رییسه در خصوص حضور وزرای پیشنهادی در تمام کمیسیون‌های مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در کشور وجود دارد بحث زیرساخت‌های ورزشی است و با توجه به سبقه آقای دنیا مالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می‌توان گفت که بسیاری از این زیرساخت‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

علی حدادی نیز طی تذکری شفاهی بیان داشت: یکی از موارد مغفول مانده در حوزه ورزش و جوانان بحث جوانان است چرا که اشتغال جوانان و حوزه فارغ التحصیلی نسبت به حوزه ورزش توجه کمتری نسبت به آن می‌شود، لذا جا دارد وزیر پیشنهادی حوزه جوانان را نیز مورد توجه جدی قرار دهد.

همچنین رضا حاجی پور نیز در تذکری شفاهی گفت: استان مازندران در طول برگزاری المپیک مدال‌های بی‌شماری را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است که جا دارد از تمامی این مدال آوران تقدیر و تشکر کرد و با شناختی که از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دارم امید است در المپیک آینده نیز روند مدال آوری ما ادامه دار و بهبود یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *