کارگاه خط تولید لامپ LED و سالن‌های تولید قارچ در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان افتتاح شد

11:41 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۴۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کارگاه خط تولید لامپ LED و سالن‌های تولید قارچ در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان افتتاح شد
کارگاه خط تولید لامپ LED و سالن‌های تولید قارچ همزمان با سفر نصراله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان افتتاح شد.

خبرگزاری میزان- نشست شورای اداری زندان‌های استان همدان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و همچنین مشاور رئیس سازمان زندان‌های کشور در محل سالن جلسات اداره کل زندان‌های استان همدان تشکیل شد.

حمزه بروجنی مدیر کل زندان‌های استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان همدان و خیر مقدم به مدعوین، به ارائه گزارش جامع و تفصیلی از وضعیت عملکرد و تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف پرداخت.

مدیر کل زندان‌های استان همدان وجود وفاق و همدلی و وحدت در بین کارکنان را از شاخصه‌های برجسته در پیشبرد و تعالی سیستم برشمرد.

ارتقای جایگاه زندان‌های استان به جایگاه ۱۲ کشوری

وی افزود: رشد ۳.۵ برابری اعتبارات در بخش رفاهیات، ارتقای جایگاه استان با ۱۸ پله صعود به جایگاه ۱۲ کشور، ارتقای چارت تشکیلات در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، کسب رتبه ۲ کشوری در اعزام زندانیان در حوزه اشتغال و رتبه ۷ در حرفه‌آموزی، کسب رتبه نخست و دستگاه برتر استانی در جشنواره امسال شهید رجایی، تفقد و دلجویی از خانواده زندانیان نیازمند، کسب رتبه اول در ثبت اطلاعات سامانه فعالیت‌های فرهنگی برخی از دستاورد‌های اداره کل زندان‌های استان همدان است.

بروجنی ادامه داد:در سالی که مزین به فرمایش مقام معظم رهبری (جهش تولید با مشارکت مردم) است، در راستای دستورات ریاست سازمان زندان‌های کشور و اولویت‌ها و سیاست‌های ابلاغی، در تمامی قسمت‌های مختلف اعم از ادارات تابعه و زندان‌ها در سطح استان شاهد تحولات و اتفاقات ارزشمند خواهیم بود.

معاون سازمان زندان‌ها: فعالیت‌های اشتغال صنعت‌محور در زندان‌های همدان رشد چشمگیری داشته است

در ادامه جلسه نصراله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل و مجموعه زندان‌های استان همدان از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته در تمام بخش‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: طی ۲ روز بازدید از زندان‌های استان و افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌های اشتغال صنعت محور و خوابگاه کارگاه‌های ایجاد شده، شاهد رشد چشمگیر فعالیت‌های اشتغال صنعت‌محور در سطح زندان‌های استان بودیم که با ادامه این مسیر گام‌های ارزشمندی در جهت تحقق الویت دوم سازمان برداشته خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها ضمن تبریک کسب رتبه نخست و برتر در جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل زندان‌های استان همدان این موفقیت را مرهون تلاش‌های وافر و روحیه جهادی کارکنان این نهاد دانست.

وی افزود: بر اساس رویکرد‌های سازمانی؛ مسئله‌محوری، عمومی‌سازی و استفاده از کاتالیزور‌ها وتمرکز بر الویت‌ها موفقیت به صورت سیستمی حاصل می‌شود.

کارگاه خط تولید لامپ LED و سالن‌های تولید قارچ در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان افتتاح شد

مولفه‌های اصلاحی و تربیتی در سازمان زندان‌ها مبتنی بر مبانی فکری است 

ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: مولفه‌های اصلاحی و تربیتی در سازمان زندان‌ها مبتنی بر مبانی فکری است و رویکرد ریاست سازمان مبتنی بر دانایی‌محوری و مدیریت علمی در تمام سطوح است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر همگرایی و همدلی و پرهیز از تخریب شخصیتی و حفظ شان کارکنان گفت: صیانت و حفظ سرمایه‌های انسانی از اهم اولویت‌های هر سازمانی است. باید با نگاه بزرگ‌منشانه در حفظ این سرمایه عظیم و ارزشمند بکوشیم.

در انتهای جلسه نماینده شورای اداری زندان‌های استان با طرح و پیشنهاد موضوع اهمیت بهداشت و سلامت روانی کارکنان و نقش تاثیرگزار آن در کاهش فرسودگی شغلی، افزایش کارآمدی آن‌ها در محیط کار و نیز پیشرفت شغلی عنوان کرد که معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با تایید این موضوع گفت: این بحث را به طور جدی در ستاد سازمان مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است؛ نصراله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سفر به استان همدان، از زندان مرکزی همدان و  زندان ملایر بازدید کرد و در زندان همدان مرکز اورژانس و کارگاه تولید لباس یکبار مصرف بند نسوان و در زندان ملایر نیز پروژه‌هایی چون سوله اشتغال و دارالقرآن افتتاح شد.

بر پایه این گزارش کارگاه خط تولید لامپ LED و سالن‌های تولید قارچ در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان افتتاح شد. این کارگاه‌های تولیدی به ترتیب برای بیش از ۳۰ و ۱۰ زندانی اشتغال ایجاد کرده است.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *