نماینده موافق: وزیر پیشنهادی ورزش فردی کارآمد و راهبردی در حوزه کلان ورزشی است

11:20 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۴۶۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده موافق: وزیر پیشنهادی ورزش فردی کارآمد و راهبردی در حوزه کلان ورزشی است
نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه دنیامالی در مدیریت کلان ورزشی تجارب درخشانی دارد، گفت: همچنین باید یادآور شوم که گزینه پیشنهادی راهکار‌های خوبی برای تحول در امور ورزش ارائه خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا گودرزی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: بنده رفاقت دیرینه‌ای با آقای دنیامالی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان دارم و باید بگویم وی تجربه و تخصص لازم را برای تصدی این وزارتخانه دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی ورزش با سال‌ها تجربه ملی و بین‌المللی و شناخت عمیق از نیاز‌ها در این حوزه به عنوان گزینه مناسب برای تصدی این وزارتخانه شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیامالی در مدیریت کلان ورزشی تجارب درخشانی دارد، ادامه داد: همچنین باید یادآور شوم که گزینه پیشنهادی راهکار‌های خوبی برای تحول در امور ورزش ارائه خواهد کرد. همچنین یکی از برنامه دنیامالی رویکرد علمی و پژوهشی در مدیریت ورزش است لذا قطعاً با بهره‌گیری از مشاوران تخصصی می‌توان برنامه‌های خوبی را طراحی کرد که به ورزش کشور کمک کند.

گودرزی با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان روحیه تیمی لازم را دارد، گفت: در برنامه دنیامالی نکات بنیادین و اهداف راهبردی و اقدامات لازم در حوزه ورزش دیده شده است، همچنین یکی از نقاط مثبت برنامه‌های دنیامالی همراستا شدن این برنامه‌ها با منویات رهبری در این بخش است، همچنین باید یاداور شوم که موضوع ورزش بانوان در برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت ورزش منعکس شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به برنامه دنیامالی درباره توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور ادامه داد: یکی دیگر از نقاط قوت برنامه گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان توجه به امور جوانان به ویژه ازدواج و فرزندآوری است لذا دنیامالی می‌تواند با برنامه نوآورانه خود تحولی در وزارت ورزش ایجاد کند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش دولت سیزدهم متأسفانه در ارائه پیشنهادات منفعلانه عمل کرد، ادامه داد: به واقع اگر دلسوزی نمایندگان مجلس نبود، احکام راهگشا در برنامه هفتم و در راستای این حوزه، درج نمی‌شد بنابراین با درایت رئیس جمهور وزیر کارآمد، برنامه‌ریز و راهبردی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده است.

گودرزی با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی دارد، گفت: همچنین تأمین منابع مالی و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش در اولویت برنامه‌های دنیامالی قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه دنیامالی در حوزه ورزش همگانی ادامه داد: به واقع گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان به دنبال این است تا شرایطی فراهم شود که همه افراد جامعه از امکانات ورزشی بهره برده و به فعالیت ورزش بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در ادامه با اشاره به توجه دنیامالی به ورزش سالمندان و کودکان گفت: همچنین گزینه پیشنهادی وزارت ورزش تعامل با نهاد‌های بین‌المللی در حوزه ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

گودرزی گفت: دنیامالی سال‌ها به عنوان نماینده ایران در مجامع بین المللی حضور فعالی داشته و از معدود وزرای پیشنهادی است که در سال‌های متمادی در عرصه‌های بین‌المللی فعال است. وی قصد دارد با تعامل سازنده مبتنی بر اصول با فدراسیون‌های جهانی، فرصت‌های جدیدی را برای ورزش کشور فراهم کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *