گفت‌وگو|

رومن ولاسوف: دوست داشتم حسن یزدانی در فینال برنده شود/ مطمئنم اگر مصدوم نبود حتماً قهرمان می‌شد

7:45 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۴۴۵
رومن ولاسوف: دوست داشتم حسن یزدانی در فینال برنده شود/ مطمئنم اگر مصدوم نبود حتماً قهرمان می‌شد
دارنده ۵ مدال طلای المپیک و جهان در کشتی فرنگی گفت: فرنگی‌کاران ایران در المپیک عالی کار کردند و عملکردشان فوق‌العاده بود به خصوص اینکه ۴ مدال و ۲ طلا کسب کردند.

خبرگزاری میزان - کشتی‌گیران روسیه باتوجه به مداخله کمیته بین‌المللی المپیک اجازه حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیدا نکردند تا غیبت در این رویداد مهم تا آخر عمر به عنوان یک خاطره بد در خاطر تنها باقی بماند.

اما در غیاب روس‌ها این کشتی‌گیران ایران بودند که به خصوص در کشتی فرنگی میدان‌داری کردند و خوش درخشیدند؛ موضوعی که تحسین ستاره و اسطوره کشتی فرنگی روسیه در بر داشت.

رومن ولاسوف، ستاره کشتی روسیه در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را تبریک می‌گویم؛ بچه‌های ایران عالی کار کردند و عملکردشان فوق‌العاده بود به خصوص اینکه ۴ مدال و ۲ طلا کسب کردند.

وی درباره غیبت روسیه در بازی‌های المپیک و تأثیرش در سطح کیفیت مسابقات گفت: بدون شک غیبت کشوری مانند روسیه که یکی از اصلی‌ترین قطب‌های کشتی جهان است در کیفیت مسابقات بی تأثیر نیست. در المپیک قبلی ما ۴ طلا و ۴ برنز گرفتیم که نشان از قدرت کشتی روسیه دارد. اگر ورزشکاران ما در این المپیک هم حضور داشتند بسیاری از معادلات را به هم می‌زدند.

دارنده ۵ مدال طلای المپیک و جهان در کشتی فرنگی درباره شکست حسن یزدانی در فینال المپیک گفت: دوست داشتم حسن یزدانی در فینال برنده شود، اما نشد. مطمئنم اگر او مصدوم نبود حتماً قهرمان می‌شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *