نصیبی: پاک نژاد استقلال عمل داشته و متعلق به هیچ فرد یا جناحی نیست

19:03 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۷۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نصیبی: پاک نژاد استقلال عمل داشته و متعلق به هیچ فرد یا جناحی نیست
نماینده مردم رستم و ممسنی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت نفت تاکید داشته که در کسوت وزیر نفت، استقلال عمل داشته و متعلق به هیچ فرد و جناحی نیست.

خبرگزاری میزان - امید نصیبی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی نفت گفت: امروز ۷۰ درصد از اقتصاد کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نفت مربوط است. 

صنعت نفت به عنوان بخش پیش‌ران کشور محسوب شده و باید فردی با شناخت این صنعت سکان‌دار آن باشد.

وی با بیان اینکه وزارت نفت یک وزارت تخصصی است که مدیریت در آن نیازمند دانش و تجربه لازم است، بیان کرد: فردی می‌تواند سکان دار این وزارتخانه باشد که در سال‌های طولانی تجارب لازم را کسب کرده است. همچنین این فرد باید حوزه ماموریتی این وزارتخانه را به خوبی بشناسد. از این رو پاک نژاد با تخصص و شناخت محیطی به خوبی می‌تواند ظرفیت تولید نفت را ارتقا دهد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه گزینه پیشنهاد وزارت نفت در حوزه پخش و پالایش نفت فعالیت موثری داشته است، گفت: پاک نژاد با سوابق درخشان خود قطعا نیاز انرژی کشور را به نحوه مطلوب برنامه ریزی و تامین خواهد کرد؛ بنابراین ان‌شاءالله با حضور ایشان در وزارت نفت شاهد تقویت ارزش صنعت نفت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پاک نژاد می‌تواند صنعت نفت را به خوبی راهبری کند ادامه داد: این صنعت فردی را طلب می‌کند که دارای تجربه و دانش لازم باشد از این رو پاک نژاد فردی متعهد، متخصص در صنعت نفت است که به خوبی می‌تواند خسارات گذشته در این حوزه را جبران کرده و کشور را در مسیر توسعه قرار دهد.

نصیبی با بیان اینکه مبارزه با فساد از جمله برنامه‌های پاک نژاد قلمداد می‌شود، بیان کرد: پاک نژاد اذعان داشته که در مدیریت خود استقلال عمل خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *