عبداللهی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت:

حل مسئله ابرچالش‌های حوزه نفت در برنامه‌های وزیر پیشنهادی برجسته است

18:31 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حل مسئله ابرچالش‌های حوزه نفت در برنامه‌های وزیر پیشنهادی برجسته است
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس، گفت: در برنامه‌های آقای پاک نژاد حل مسئله ۷ ابرچالش برجسته است. همه ما به ناترازی‌های بحران انرژی و سوخت در کشور اذعان داریم.

خبرگزاری میزان - اسفندیار عبداللهی در نشست علنی عصر امروز (سه شنبه، ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های محسن پاک نژاد وزیر پیشنهادی نفت، گفت: به اعتقاد من آقای پاک نژاد وزیر پیشنهادی نفت با ویژگی‌های شخصی و شخصیتی مناسب شرایط کنونی این وزارتخانه است و شخصیتی برای این زمانه محسوب می‌شود.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه پلی تکنیک تحصیل کرده و تسلط حرفه‌ای بر زبان انگلیسی دارد، ادامه داد: پاک نژاد متعلق به خانواده وزارت نفت است و از بدنه متخصص این وزارتخانه محسوب می‌شود و مسیر پیشرفت را غیر سیاسی و پلکانی طی نموده است. پاک نژاد در سوابق ۲۷ ساله خود ۱۳ سمت ارشد در وزارت نفت داشته که ماموریت‌های گسترده‌ای بر عهده وی بوده است.

وی افزود: تنوع تجارب پاک نژاد نقطه قوت برای فردی محسوب می‌شود که قرار است یک وزارتخانه کلیدی را رهبری کند. سن وی از میانگین کابینه پایین‌تر است، تعهد اسلامی، ملی و افتخار این را داشته است که در دوران دفاع مقدس با جان خود از میهن دفاع کند، مدیران صنعت نفت وجود این قابلیت مدیریتی در سوابق پاک نژاد را تائید می‌کنند و با خرد جمعی نخبگان نفت و گاز ایران به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم ادامه داد: در برنامه‌های آقای پاک نژاد حل مسئله ۷ ابرچالش برجسته است. همه ما به ناترازی‌های بحران انرژی و سوخت در کشور اذعان داریم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *