گفت‌وگو|

حمایت قاطع رئیس فدراسیون تنیس از همکاری با ستاره‌های سینما/ عزیزی: همه از گلزار راضی هستند!

0:45 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
حمایت قاطع رئیس فدراسیون تنیس از همکاری با ستاره‌های سینما/ عزیزی: همه از گلزار راضی هستند!
رئیس فدراسیون تنیس گفت: چرا باید از حضور بازیگران که اتفاقاً فنی هم هستند و بسیار به رشته‌هایشان علاقه دارند، استفاده نکنم؟ این بازیگران ظرفیت بالقوه‌ای در کمک به فدراسیون دارند و حضورشان بسیار مسرت‌بخش است.

داوود عزیزی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به انتقادات از حضور ستاره‌های سینما در فدراسیون تنیس با بیان اینکه چند رشته نوظهور مانند پدل و تنیس ساحلی نیاز به مطرح شدن داشتند، اظهار داشت: ممکن است این انتصابات از دید برخی افراد شائبه‌برانگیز باشد، اما در حقیقت اصلاً این‌طور نیست و حضور بازیگران موجب پیشرفت و شناساندن رشته‌های ما می‌شود.

وی ادامه داد: محمدرضا گلزار بیش از ۶ سال در رشته ورزشی پدل به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت است و میلاد کی‌مرام نیز نزدیک به ۲ سال به صورت حرفه‌ای تنیس ساحلی بازی می‌کند و در این رشته عنوان‌دار است و مقام قهرمانی دارد. امیر جدیدی که حدود ۳ سال پیش به تیم ملی دعوت شد خودش یک تنیسور حرفه‌ای است و سال‌ها در این رشته سابقه دارد.

ملی‌پوشان پدل از حضور گلزار استقبال کردند

رئیس فدراسیون تنیس افزود: چرا باید از حضور این افراد سرشناس که اتفاقاً فنی هم هستند و بسیار به رشته‌هایشان علاقه دارند، استفاده نکنم؟ این بازیگران ظرفیت بالقوه و بالایی در کمک به فدراسیون تنیس دارند و ابعاد حضورشان در این رشته‌ها بسیار مسرت‌بخش است. از زمانی که گلزار به یکی از رشته‌های ما آمد حجم عظیمی از انتقادات روانه ما شد، اما حقیقتاً بروید از ملی‌پوشان فواید حضور او در رشته پدل را بپرسید. به خدا اگر بد بگویند! همه آن‌ها راضی هستند و برای پدل خوب بوده است.

کی‌مرام، گلزار و جدیدی در این رشته‌ها پیشینه دارند

عزیزی تصریح کرد: خیلی از افراد نمی‌‌دانند این بازیگران با چه پیشینه‌ای وارد این رشته‌ها شده‌اند و به واسطه شهرتشان از لحاظ مالی چه قدر رشته‌های ما رشد خواهد کرد. بر این موضوع نیز تاکید می‌کنم در رشته تنیس و در کمیته‌های مختلف ما از افراد فنی و خبره و همه‌فن‌حریف‌های تنیس استفاده کرده‌ایم و نباید به خاطر حضور بازیگران بقیه افراد را زیر سوال ببرند. شک نکنید پیشکسوتان و خبره‌های تنیس برای ما در اولویت هستند و ما فدراسیون را محل سلبریتی‌ها نکرده‌ایم. ما صرفاً به خاطر علاقمندی خود بازیگران از آن‌ها استفاده می‌کنیم که الحمدالله بسیار به ما کمک کرده‌اند.

با حضور بازیگران، رشته‌های نوظهور پیشرفت کرد

وی ادامه داد: تیم ملی پدل دختران ما یک دهه است به هیچ جایی اعزام نشده‌اند، اما اکنون قرار است یک ماه دیگر به کویت اعزام شوند و با اقدامات فدراسیون، اتفاقات خوبی در راه است. تنیس ساحلی ما اصلاً حضور منظمی در مسابقات نداشته است، اما هم‌اکنون بناست در تمام مسابقات برون‌مرزی و بین‌المللی شرکت کنند و این نتیجه زحمات اعضای فدراسیون است. پس لازم است نگاهمان را مثبت بکنیم و بدانیم حضور بازیگران بی‌فایده نبوده است.

شرکت توسعه به خاطر مبلغی ناچیز ضربه بزرگی به فدراسیون زد

رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به پرسش خبرنگار میزان درباره اختلافات با شرکت توسعه و تجهیز گفت: به هر حال از لحاظ امکانات و تجهیزات با رقبا فاصله زیادی داریم، اما با این وجود ما در تاپ لِوِل‌های تنیس هستیم و علی‌رغم تمام کاستی‌ها در سطح ۳ قرار داریم که بهترین تیم‌های آسیایی حضور دارند و بعد از آن سطوح جهانی و قاره‌ای است و ما در زمره بهترین‌ تیم‌های آسیایی جهان قرار داریم و این اتفاق بدی نیست.

وی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: متأسفانه زمانی که من همه چیز را درست کردم و نبودم در دوره سرپرستی اتفاقات بدی افتاد و شرکت توسعه به خاطر یک مبلغ ناچیز و بی‌ارزش کار بدی کرد و حساب‌های فدراسیون را بست و همه چیز را به هم ریخت و نگذاشت آن آماده‌سازی خوبی را که برای تیم ملی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده بودیم، انجام شود و نتوانستیم به سطح بالاتر صعود کنیم، اما ماندنمان در همین سطح ۳ دیویس کاپ با وجود این مشکلات عجیب واقعاً شاهکار بود.

باید بودجه فدراسیون تنیس بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بشود

عزیزی در رابطه با افزایش بودجه فدراسیون در مدت زمان و دوره‌های مختلف حضورش در فدراسیون، گفت: اتفاقات خوبی در این سال‌ها رقم زدیم و بودجه خوبی داریم، اما باز هم ۳۲ میلیارد و این مبالغ برای رشته حرفه‌ای ما کم است. فدراسیون تنیس برای پیشبرد اهداف بالایش و فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب به بودجه بالای ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد چون آن موقعی که بودجه ما ۳ میلیارد تومان بود، دلار هزار تومان بود، اما الان ۳۲ میلیارد تومان بودجه داریم و دلار ۶۰ هزار تومان است. اگر به این دیدگاه توجه کنیم متوجه می‌شویم بودجه ما کافی نیست، چون هزینه‌های اعزام و مسابقات فراملی و بین‌المللی با پول ایرانی انجام نمی‌شود!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *