سخنگوی سپاه: کیفیت، سازوکار، گستردگی و زمان مجازات رژیم صهیونیستی متفاوت با گذشته است/ فرماندهان سپاه اهل اقدامات شتاب‌زده نیستند

17:14 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی سپاه: کیفیت، سازوکار، گستردگی و زمان مجازات رژیم صهیونیستی متفاوت با گذشته است/ فرماندهان سپاه اهل اقدامات شتاب‌زده نیستند
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کیفیت، سازوکار، گستردگی و زمان مجازات رژیم صهیونیستی در پاسخ به ترور شهید هنیه را متفاوت با گذشته توصیف کرد و گفت: فرماندهان سپاه اهل اقدامات شتابزده نیستند.

خبرگزاری میزان - نشست خبری سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سردار نائینی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام گفت: اربعین رستاخیز حضور مردمی است.

وی افزود: اربعین یک حرکت مردمی، آزادی‌خواه و امتداد بخش به حرکت ظلم ستیزی است.

سردار نائینی با بیان اینکه ارائه خدمات و همکاری با ستاد اربعین افتخار ماست و ما به عنوان خادم الحسین به زوار امام حسین (ع) کمک خواهیم کرد.

وی کمک به امنیت، ترابری، تامین آب و تغذیه، احداث زائر سرا، خدمت به زوار خارجی و... را از جمله خدمات سپاه توصیف کرد و ادامه داد: سپاه با افزودن هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس و چندین دستگاه آمبولانس کمک شایان ذکری در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ۱۰ بیمارستان با بیش از هزار کادر درمان توسط سپاه به مردم خدمات می‌دهد.

سردار نائینی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت هشت الشعبی و مسئولین عراقی، امنیت زوار تامین می‌شود و هیچ مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

سردار نائینی در پاسخ به پرسشی درباره مجازات رژیم صهیونستی گفت: رژیم غاصب برای جنایاتش دستاورد‌هایی تعریف کرده بود که به هیچ یک دست نیافت و جبهه مقاومت کاملا مقتدرتر شده است.

وی با بیان اینکه امروز سرزمین‌های اشغالی تاوان این جنایت نتانیاهو را پرداخت می‌کند تاکید کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به شکست خود اذعان دارند.

سخنگوی سپاه افزود: مردم ایرانه ملت باهوشی هستند و می‌دانند که خدمتگزارانشان به طور کامل شرایط را سنجیده و در شرایط مناسب اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: پاسخ ایران، کیفیتش، میزان گستردگی و سازوکارش و سناریوی آن و... یکسان نیست. فرماندهان خدمتگزار سپاه اهل اقدامات شتابزده نیستند. باید منتظر پاسخ قاطع در زمان خود بود.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: از هر چه به توقف جنگ و آتش‌بس بیانجامد حمایت می‌کنیم و در کمک به مردم بی دفاع غزه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *