نماینده موافق: وزیر پیشنهادی کشور تجربه و سوابق مدیریتی پربار دارد

15:36 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده موافق: وزیر پیشنهادی کشور تجربه و سوابق مدیریتی پربار دارد
نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: مومنی همیشه تأکیدی خاص بر هم‌افزایی و همکاری برای پیشبرد امور مختلف داشته و دارد و تجربه و سوابق مدیریتی ایشان درخشان و پربار بوده است و مدیریت تصادفات و کاهش آن‌ها و کاهش تلفات رانندگی زمانی که ایشان رئیس پلیس راهور بودند در کارنامه‌شان می‌درخشد.

خبرگزاری میزان - سید حسن هاشمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در تیر ماه ۱۴۰۳ و در دیدار با نمایندگان ملاک‌های مهم در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را بیان کردند؛ ایشان درخصوص ویژگی‌ها و معیار‌های ضروری برای وزرا و مسئولین تأکید کردند کسی را باید میدان دار کرد که امین، صادق، متدین و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد و به واقع دکتر مومنی در تمامی این ویژگی‌ها که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند سرآمد است. نگاهی به سوابق ایشان بیانگر تدین و اعتقاد واقعی به نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بیرجند و درمیان و خوسف در مجلس تصریح کرد: سوابق ایشان تلفیقی است از ویژگی‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی. تجربه و نگاه فرهنگی در راستای کارویژه‌های وزارت کشور و بیانگر تلفیق نگاه سیاسی، عمرانی و امنیتی با رویکردی اجتماعی و فرهنگی است. همچنین رویکرد اقناعی و مشارکتی ایشان با رویکرد تعاملی اقناعی به موضوعاتی و مسائل که قطعاً در دوران وزارت می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی افزود: فراموش نشود وزارت کشور به لحاظ سیاسی و اداری در جایگاهی قرار گرفته است که با بسیاری از گروه‌های سیاسی، جریانات، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و سیاسی در ارتباط و هماهنگی است و دکتر مومنی همیشه تأکیدی خاص بر هم‌افزایی و همکاری برای پیشبرد امور مختلف داشته و دارد و تجربه و سوابق مدیریتی ایشان درخشان و پربار بوده است و مدیریت تصادفات و کاهش آن‌ها و کاهش تلفات رانندگی زمانی که ایشان رئیس پلیس راهور بودند در کارنامه‌شان می‌درخشد، همین طور سابق درخشان رئیس پلیس کشور، دبیر ستاد کل مبارزه با مواد مخدر و سایر مسئولیت‌ها نشان‌دهنده توان اجرایی ایشان است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *