گفت‌وگو|

۳ اقدام شهرداری برای مقابله با ترافیک آغاز سال تحصیلی

8:01 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۰۷۰
۳ اقدام شهرداری برای مقابله با ترافیک آغاز سال تحصیلی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه از جمله مسائلی که درباره ترافیک مهر ماه دنبال می‌کنیم اخذ مجوز برای وارد کردن واگن مترو و اتوبوس است گفت: جلساتمان در این باره آغاز شده و به صورت هفتگی ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - ترافیک معضل چندین ساله شهر تهران است که همواره در نیمه دوم سال و با آغاز سال تحصیلی بیش از پیش با آن رو به رو می‌شویم. این معضل به ویژه در روز‌های ابتدایی فصل پاییز شدت می‌گیرد و موجب سردرگمی بسیاری از مردم از جمله والدین دانش‌آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۳۰ روز تا آغاز مهر ماه فرصت باقی است و به نظر می‌رسد برای کاهش مشکلات ترافیکی در اوایل فصل پاییز از الان باید برنامه‌ریزی شود. 

محسن هرمزی،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان درباره برنامه‌های شهرداری تهران برای مدیریت ترافیک روزهای آغازین پاییز گفت: تاکنون یک جلسه در این رابطه با نهادهای ذی‌ربط نظیر آموزش و پرورش برگزار کردیم و برای حل این مسئله تقسیم وظایف شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه از جمله مسائلی که در این مورد دنبال می‌کنیم اخذ مجوز برای وارد کردن واگن مترو و اتوبوس، اصلاح تقاطع‌های جلوی مدارس و شناور‌سازی ساعات ادرات است، ادامه داد: جلساتمان در این خصوص آغاز شده و به صورت هفتگی ادامه دارد و مصوبات نهایی این جلسات اطلاع رسانی می‌‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *