ایمن‌سازی دسترسی بزرگراه شهید همت به یادگار امام (ره)

13:19 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۰۴۶
ایمن‌سازی دسترسی بزرگراه شهید همت به یادگار امام (ره)
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه دو گفت: دسترسی خروجی بزرگراه شهید همت غرب به یادگار امام جنوب (ره) با نصب تجهیزات ترافیکی ایمن شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با تأکید بر اینکه ایمنی راه شاخه‌ای از علم ایمنی و دارای ماهیت چند رشته‌ای است که هدف اصلی آن حفظ جان کاربران و کاهش تعداد تصادفات در سیستم حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار داشت: ایمنی بزرگراه‌های پایتخت به ویژه در ورودی و خروجی‌ها نقش مهمی در هدایت جریان ترافیکی داشته و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد بدین منظور عملیات ایمن سازی لوپ ورودی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب منشعب از بزرگراه شهید همت غرب با هدف افزایش ضریب ایمنی انجام شد.

وی افزود: از آنجائیکه لوپ مذکور نقطه تلاقی و اتصالی بزرگراه شهید همت غرب به یادگار امام (ره) جنوب است ورفتار رانندگان در این مقاطع همگرا دارای پیچیدگی‌های زیادی بوده و در اغلب موارد بدلیل عدم رعایت اصول ایمنی از سوی رانندگان و خارج شدن از مسیر سواره رو باعث ایراد خسارت و افزایش تعداد تصادفات می‌شود، اقدامات ترافیکی اجرا شد.

وی افزود: نصب ۳۲۰ متر طول حفاظ فلزی درسمت راست و چپ لوپ و همچنین نصب تابلو‌های ترافیکی، گل گارد و آشکار سازی محل از جمله اقدامات ایمنی ترافیکی دراین محل از بزرگراه است.

انتهای پیام/


برچسب ها: توسعه شهری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *