پیگیری اعاده اموال نامشروع مسئولان در برنامه وزیر پیشنهادی دادگستری قرار گیرد

12:21 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۰۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پیگیری اعاده اموال نامشروع مسئولان در برنامه وزیر پیشنهادی دادگستری قرار گیرد
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی دادگستری خواست تا پیگیری اعاده اموال نامشروع مسئولان که مجلس در این زمینه قانونی تصویب کرده است را در برنامه خود قرار دهد.

خبرگزاری میزان - عباس گودرزی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: مصوبات مهمی در مجلس گذاشته می‌شود که هیئت رئیسه باید به نمایندگی از مجلس دنبال کرده و در جهت تحقق آن‌ها کمک کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی دادگستری فرد خوش سابقه‌ای است که از وی شناخت کافی داریم ضمن اینکه اعاده اموال نامشروع مسئولان از مصوبات ارزشمند مجلس است که هیئت رئیسه باید اجرای آن را از دولت مطالبه کند.

وی تصریح کرد: آقای رحیمی باید قول دهند که در جهت سالم سازی دستگاه‌ها و افزایش اعتماد عمومی اجرای قانون در این زمینه را پیگیری کند چرا که متاسفانه به رغم شدت و حدتی که در زمان تصویب این قانون وجود داشت، اما شاهد کوتاهی مسئولان مربوطه در اجرای آن هستیم ضمن اینکه برخی همکاران نیز در کمیسیون‌های مربوطه اعم از اصل ۹۰ تنها در حد برگزاری جلسه این موضوع را پیگیری کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *