کاهش ۱۸ درصدی سرقت مسلحانه/ سرقت خودرو و موتورسیکلت ۲۳ درصد کاهش یافته است

10:28 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۹۸۵
کاهش ۱۸ درصدی سرقت مسلحانه/ سرقت خودرو و موتورسیکلت ۲۳ درصد کاهش یافته است
فرمانده انتظامی تهران بزرگ: با بیان اینکه ۲۳ درصد در حوزه سرقت خودرو و موتورسیکلت کاهش داشته‌ایم گفت: اعلام سریع سرقت به پلیس نقش مهمی در کاهش این آمار داشته است.

خبرگزاری میزان - سردار عباسعلی محمدیان صبح روز دوشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳ در نشست خبری اظهار کرد: شما اهالی رسانه نیز به مانند پلیس، حرفه‌ای مجاهدانه دارید و شغل شما نیز تعطیلی بردار نیست. شما در اطلاع رسانی دقیق و درست و حفظ امنیت جامعه کوشا هستید.

وی افزود: یکی از اهداف حضور پلیس در رسانه آموزش و عبرت‌آموزی است.

سردار محمدیان ادامه داد: حضور پلیس در رسانه می‌تواند قدرت را به رخ مجرمین کشیده تا در پی آن درس عبرت بگیرند.

وی در ادامه افزود: تلاش ما این است که مردم احساس امنیت کنند، ۱۸ درصد در سرقت مسلحانه کاهش جرم داشته‌ایم. مجموعا اقدامات انجام شده سبب شد تا در حوزه‌های مختلف جرم کاهش پیدا کند.

سردار محمدیان ادامه داد: ۲۳ درصد در حوزه سرقت خودرو و موتورسیکلت کاهش داشتیم و دلیل آن این است که مردم بلافاصله پس از سرقت خودرو و موتورسیکلت اعلام سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تشکر از پلیس آگاهی گفت: حجمی اموال مسروقه باز پس گرفته شده در این مدت کوتاه بی‌سابقه است.

رئیس پلیس تهران در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: بیش از ۵۰درصد سارقین سابقه‌دار بودند که با کنترل پلیس میزان ارتکاب جرم سارقین سابقه‌دار کاهش یافته است.

سردار محمدیان نتیجه کنترل‌های پلیس را کاهش شرارت‌ها توصیف کرد و گفت: تولید، خرید، فروش، حمل و نگهداری سلاح سرد نامتعارف جرم تلقی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اتباع بیگانه گفت: چنانچه اتباع بیگانه در جایی بدون مجوز مشغول به کار  باشند جرم مرتکب شده‌اند.

انتهای پیام/


برچسب ها: رئیس پلیس تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *