نماینده موافق: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پاکدست و امین است

10:08 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۹۷۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده موافق: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پاکدست و امین است
نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تسلط کامل بر حل مشکلات و راهکار‌های مسائل حوزه کشاورزی دارد، گفت: ایشان سه دوره عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بوده و با حضور موثر در کمیسیون تعامل مناسبی را با نمایندگان داشته و می‌تواند چالش‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه نمایندگان را رفع کند.

خبرگزاری میزان - محمد بیات در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، از رئیس جمهور برای تشکیل کابینه وفاق ملی تشکر کرد و گفت: نوری فردی روستا زاده علاقمند و تحصیل کرده در حوزه کشاورزی بوده و دید جامعی به مسائل کشاورزی داشته و بر قوانین حوزه روستایی و عشایری تسلط دارد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تسلط کامل بر حل مشکلات و راهکار‌های مسائل حوزه کشاورزی دارد، افزود: ایشان سه دوره عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بوده و با حضور موثر در کمیسیون تعامل مناسبی را با نمایندگان داشته و می‌تواند چالش‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه نمایندگان را رفع کند.

نماینده مردم خمین در مجلس دوازدهم تاکید کرد که نوری برای حل مشکلات کشاورزی برنامه دارد و برنامه محور است و معتقد به محیط زیست و شناخت خوبی از ظرفیت‌های بخش کشاورزی در کشور دارد و همچنین معتقد به تشکل‌های کشاورزی است، همچنین عضو تاثیرگذار در تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه بوده و برای اجرای آن تلاش خواهد کرد.

بیات با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پاکدست و امین است، گفت: مشکلات حوزه کشاورزی را می‌تواند با کمک مجلس حل و فصل کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در صورت رأی اعتماد خواستار توجه به بحث خرید تضمینی گندم، مشکل نهاده‌های دامی، قطعی برق چاه‌های کشاورزی، کاهش سهمیه آب کشاورزی، لایروبی قنوات، پیگیری بیمه محصولات کشاورزی، حقوق کارکنان، نبود الگوی کشت و بحث کود شیمیایی شد و افزود: ضروری است تمامی وزرا با ایشان همکاری لازم را برای رفع مشکلات کشاورزی داشته باشند و در کابینه به این مشکلات توجه شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *