نماینده مخالف: وزیر پیشنهادی برای اصلاح رویه‌ها و از بین بردن فساد برنامه‌ریزی ندارد

9:40 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۹۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مخالف: وزیر پیشنهادی برای اصلاح رویه‌ها و از بین بردن فساد برنامه‌ریزی ندارد
نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از چهارچوب فکری برخودار نیست، گفت: امیدوارم غلامرضا نوری قزلجه با لایه‌های پنهان اقتصاد در وزارت جهاد کشاورزی به گونه‌ای عمل کند که به سرنوشت پرونده‌های نهاده‌های دامی و چای دبش تبدیل نشود.

خبرگزاری میزان - احمد بخشایش اردستانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با بیان اینکه کلیت کابینه دولت چهاردهم مطلوب نیست، اما موجه است، گفت: اگر این لیست در وسط میدان مسابقه به جلیلی ارائه می‌شد، فرآیند رقابت کوتاه و جلیلی به نفع پزشکیان کنار می‌رفت و کار ادامه پیدا می‌کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس ادامه داد: امیدواریم در سنوات آتی اعتبار مولا علی (ع) نزد مردم دیندار به واسطه استفاده زیاده دکتر پزشکیان از نام و کلام حضرت علی (ع) خدشه‌دار و کم نشود، زیرا کلام مولا علی (ع) علتی برای پیروزی پزشکیان شد، اما ناتوانی کابینه در تمشیت امور در سنوات آتی موجب ضرر و زیان به کلام مولا علی (ع) خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی افزود: تمامی مسائل کشاورزی از جمله اصلاح ساختار و روستایی‌محور بودن در این برنامه آمده به گونه‌ای که به اعتبار ضرب‌المثل سنگ بزرگ علامت نزدن است در این برنامه مشاهده می‌شود، گویی وزیر در زنگ انشاء از همه چیز سخن گفته، اما هیچ کاری را نمی‌خواهد به سرانجام برساند.

بخشایش اردستانی با اشاره به تحصیلش در یکی از دانشگاه‌های استرالیا در سال ۹۹ گفت: در این سال نخست وزیری برای رأی گرفتن به طور مرتب اصرار می‌کرد که اگر به من رأی بدهید باک بنزین ۳۰ دلاری را به ۲۰ دلار به شما می‌فروشم و در این رابطه علاقمند بودم وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حداقل یک شاخص به ما بدهد تا طی ۴ سال آینده بتوانیم بر اساس آن ایشان را مورد سنجش قرار دهیم در غیر این صورت سنگ بزرگ علامت نزدن است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: امیدوارم غلامرضا نوری قزلجه با لایه‌های پنهان اقتصاد در وزارت جهاد کشاورزی به گونه‌ای عمل کند که به سرنوشت پرونده‌های نهاده‌های دامی و چای دبش تبدیل نشود و در این صورت مردم خواهند گفت نمایندگان ساده‌دل و دل‌رحم هستند و توانایی وزیر شدن ندارند، چون وزرا پیچیده‌تر از نمایندگان هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از چهارچوب فکری و متدولوژیک برخودار نیست، گفت: در برنامه‌های ایشان تأکید شده که رویه‌ها را اصلاح و فساد را از بین می‌برد، اما برنامه‌ریزی ندارد، چگونه این آمال و آرزو را محقق می‌کند و در چه بازه زمانی آن را انجام می‌دهد؛ امیدواریم که، چون دکتر پزشکیان و غلامرضا نوری قزلجه فرزندان مجلس هستندو نمایندگان ترجمان ملت ایران هستند، موفق شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *