دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌: تا زمان حضور رونالدو در ایران، ورزشگاه آزادی را آماده می‌کنیم!

16:54 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌: تا زمان حضور رونالدو در ایران، ورزشگاه آزادی را آماده می‌کنیم!
دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی به لیگ نخبگان می‌رسد و ورزشگاه تختی را نیز به استاندارد‌های بین‌المللی نزدیک می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - داود رفعتی پیرامون تاریخ اعلام‌شده برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: من در جریان نیستم! اما از این استادیوم من، روشنک و دهقانی بازدید روزانه داشته‌ایم و در جریان وضعیتش هستیم. وسعت کار بسیار بالا است. یکی از بهترین ورزشگاه‌های دنیا است، اما نقشه‌ای از آن نداریم!

وی افزود: این استادیوم ۵۰ سال قبل ساخته شده و هیچ نقشه‌ای درموردش وجود ندارد. هرجا بخواهند اصلاح و بازسازی کنند به جای جدیدی می‌خورند. 

رفعتی تاکید کرد: بازسازی استادیوم آزادی زمان‌بر است، اما ۲ شیفت ۲۴ ساعته در آن کار می‌کنند تا هرچه زودتر آماده شود و در چرخه مسابقات قرار بگیرد.

دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد:تیمی مثل النصر باید ۲ بار به تهران بیاید و قطعا ورزشگاه آزادی تا آن زمان آماده می‌شود. البته استادیوم تختی را هم بین‌المللی می‌کنیم و تمام الزام‌های برگزاری لیگ نخبگان را در آن فراهم خواهیم کرد. حتما تا زمان حضور رونالدو استادیوم آزادی آماده می‌شود!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *