توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار در منطقه یک

14:26 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۸۵۲
توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار در منطقه یک
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار در منطقه یک خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ صبح امروز مهدی بختیاری‌زاده به همراه معاونین و مدیران سازمان از میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران واقع در منطقه یک بازدید و با سید مهدی صباغ‌زاده شهردار این منطقه با هدف جانمایی زمین‌های جدید برای توسعه بازار‌ها و میادین میوه و تره بار گفتگو کرد.

وی با اشاره به برنامه مدیریت شهری و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران مبنی بر توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره بار در محدوده منطقه یک گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان توسعه بازار‌ها و میادین میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه بوده و بر همین اساس در جریان بازدید‌های مشترک با شهرداران مناطق از زمین‌های جدید برای ساخت و بهره برداری از بازار‌های میوه و تره بار مذاکراتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان با اشاره به بازدید از میادین و بازار‌های میوه و تره بار محدوده منطقه یک افزود: در جریان این بازدید کیفیت خدمات رسانی بازار‌ها و میادین مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به به سازی و بازسازی بازار‌های موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: دسترسی آسان شهروندان به میادین و بازار‌ها در جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده بیان کرد: همچنین توسعه بازار‌ها و میادین جدید در مناطق شهری از جمله اهداف و برنامه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار بوده و بر همین اساس نیز به همراه شهردار و مدیران منطقه یک بازدیدی از جانمایی‌های جدید برای راه اندازی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار انجام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *