شمسایی: در فوتسال وفاق و یکدلی وجود ندارد/ ته ماجرا را در می‌آورم و آن ۲ بازیکن را اخراج می‌کنم!/ می‌توانم ۳ جلد کتاب از مشکلات تیم ملی بنویسیم

9:47 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۷۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شمسایی: در فوتسال وفاق و یکدلی وجود ندارد/ ته ماجرا را در می‌آورم و آن ۲ بازیکن را اخراج می‌کنم!/ می‌توانم ۳ جلد کتاب از مشکلات تیم ملی بنویسیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر بازیکنانی از مسائل درون تیمی صحبت کرده‌اند و پشت‌سر عوامل تیم گفتند همین الان نام آن ۲ نفر را بیاورید و جلوی تمام خبرنگاران نامشان را خط می‌زنم؛ من ته این ماجرا را در می‌آورم و آن ۲ نفر را اخراج می‌کنم!

خبرگزاری میزان - وحید شمسایی صبح امروز (یکشنبه، ۲۸ مردادماه) در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان و در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران پیرامون وضعیت تیم ملی ایران و شرایط حضور این تیم در جام جهانی، اظهار داشت: تیم ملی فوتسال برای ۸۰ میلیون ایرانی است و همه مردم برای سربلندی آن دعا می‌کنند. وقتی ما در آسیایی دوم شدیم مردم ناراحت بودند و وقتی قهرمان شدیم مردم خوشحال شدند.

وی در ادامه افزود: منت کسی که خداحافظی می‌کند را نمی‌کشیم و فکر کنم باقر محمدی استوری را اشتباهی زده بود! اکنون هم سلام و علیک کرده و برگشته و اگر در سطح خوبی باشد مجدد دعوت می‌شود و از کسی کینه‌ای نداریم.

شمسایی تصریح کرد: ما ۵ گلر دعوت کردیم و ۳ تای آن‌ها اینجا هستند و ۲ تای دیگر در استندبای هستند؛ ما ترسی از نبود بازیکنی نداریم و با هر بازیکنی که بشود به تورنمنت‌ها می‌رویم؛ بازیکن باید سرش را هم برای تیم ملی بدهد چه برسد به این حرف‌ها!

سرمربی تیم ملی فوتسال مطرح کرد: من با ۲ بازی دوستانه باید چه کار کنم؟ باید از گروه صعود کنم؟ به چهار تای نهایی برم؟ لیگ ما ۱۲ اسفند تمام شده و من باید چگونه بازیکنان را به شرایط قبل برگردانم؟ لیگ اسپانیا را ببینید در چه زمانی شروع شده و براساس جام جهانی چه برنامه‌ای چیدند؟

شمسایی ادامه داد: امروز روز اردوی تیم ملی ماست و ۵ نفر بازیکن مصدوم به اردو آمده‌اند! یک بازیکن خداحافظی می‌کند، یکی سلام علیک می‌کند، آن یکی کمرش درد می‌کند، چند نفر هم‌دیگر را کتک می‌زنند! بعد انتظار ما از تیم ملی چیست؟

وی اضافه کرد: ما به همه اتفاقات واقفیم و خود آقای تاج هم گفت هر کاری توانستید بکنید! دو سال است که در تیم ملی حضور دارم و ۳ جلد کتاب می‌توانم درباره مشکلات بنویسم و نباید توقع بی‌جا از تیم ملی داشته باشیم. به کل دنیا ایمیل زدیم، اما هیچ کشوری نمی‌آید یک بازی دوستانه با ما برگزار کند!

شمسایی بیان کرد: هر بازی هم که گذاشتیم از ارتباطات شخصی بوده و واقعاً در بحث برگزاری بازی‌های دوستانه به خاطر مشکلاتی که همه خبر دارند نمی‌توانیم با کشور‌های مختلف بازی کنیم. باید فضای مالی فدراسیون فوتبال را نیز در نظر بگیریم! فرانسه ۱۸۰۰ میلیارد به پول ما برای تیم ملی کشورش خرج کرده و به ما می‌گویند هزینه‌ها برایتان زیاد بوده است!

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: میگوئل آندرس که اکنون سرمربی هلند شد و قبلا دستیار تیم ملی اسپانیا و مربی بارسلونا بود و اکنون هلند را بعد از هزارسال به جام جهانی برده است در زمان خادم صحبت کردیم که آن اتفاقات پیش آمد و بعد به ماجدی هم فرصت نرسید و با مارتیس کروات و برونو گارسیا چندین تن از مربیان خارجی برای تیم ملی فوتسال صحبت کردیم و در زمان تاج هم مشکلاتی پیش آمد که از کنترل ما خارج بود. قطعا دوست داشتم مربی سطح بالا به تیم ملی بیاوریم.

وی ادامه داد: قرارداد نداشتم و بدون هیچ چشم‌داشتی رفتم تیم ملی فوتسال را قهرمان کنم و دینم را نسبت به فوتسال ادا کنم. با خسوس کاندلاس نیز برای سرمربی‌گری صحبت کردیم و با پوپلیس و مارکو سراتو و ده‌ها نفر دیگر صحبت کردیم؛ یا حاضر نشدند بیایند یا باشگاه‌هایشان نمی‌گذاشتند یا به خاطر مشکلات کشور بیایند. برای نمونه در سانحه سقوط بالگرد شهید جمهور در کارهایمان وقفه افتاد و آن مربیانی هم که می‌خواستند بیایند جذب دیگر کشور‌ها شدند.

شمسایی خاطرنشان کرد: خیلی زود است راجع به بازی‌ها صحبت کنیم و وقتی به جام جهانی می‌رویم باید همه احتمالات را در نظر بگیریم و نمی‌شود روی تک‌تک بازی‌های تیم ملی از حالا نظر فنی داد.

وی در پاسخ به صحبت یکی از خبرنگاران در رابطه با اختلافات درونی تیم ملی با عصبانیت مطرح کرد: اگر بازیکنی از مسائل درون تیمی برای شما صحبت کرده و پشت‌سر عوامل تیم گفته همین الان نام آن دو نفر را بیاورید و جلوی تمام خبرنگاران نامشان را خط می‌زنم! حالا که نمی‌گویی آن دو بازیکن چه کسانی هستند من ته این ماجرا را در می‌آورم و آن دو نفر را اخراج می‌کنم!

شمسایی تأکید کرد: قرارداد من را تازه ۹ شب دیشب داده‌اند و واقعا برایم مهم نیست و تهش این است ببازیم! بحث من بحث احترام بود و من با تمام وجود آمدم تیم ملی و تعصب دارم به کشورم و زیر پرچم کسی نرفتم و اهل سیاسی بازی و فضای انتخاباتی نبودم. برای من هزینه شده در این کشور و سرم را هم برای کشورم فدا می‌کنم. زمانی که ولی امر مسلمین و رهبر انقلاب تیم را خصوصی می‌خواهد و این تیم قهرمان می‌شود، آن جا وظیفه مدیران ما سنگین‌تر می‌شود. خدا رحمت کند آقای رئیسی را! گفت هر هزینه‌ای برای ورزش بشود سوددهی دارد.

وی ادامه داد: چرا نمی‌فهمند ما مشکلاتی هم‌چون تحریم داریم و همه می‌دانند فیفا نمی‌تواند پول فدراسیون را بدهد! این مسائل که شوخی‌بردار نیست و نباید توقعات عجیب‌وغریب از تیم ملی داشته باشیم وقتی کشور مظلوم ما یک‌تنه در برابر ظلم کشورهای ظالم در حال مبارزه است.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: ما از همین امروز تمریناتمان را برای جام جهانی شروع کرده‌ایم و باز هم می‌گویم با هم‌دلی و اتحاد تمام تلاشمان را می‌کنیم و باید آبروداری کنیم! درست است هزاران مشکل داریم و من به آن‌ها اشاره کردم اما باز تلاش می‌کنیم بدون بازی تدارکاتی و هزینه آن‌چنانی و مسائل تحریم، معجزه رقم بزنیم.

شمسایی در ادامه گفت: در پایان این نکته را باید بگویم من فقط به دنبال موفقیت تیم ملی هستم و پول فوتسال به کار من نمی‌آید زیرا من هم‌اکنون بیزینس خودم را دارم و خداراشکر هیچ مشکل مالی ندارم و اکنون فقط حرص تیم ملی و مشکلاتش را می‌خورم! ضمناً قرارداد من تا ۳۰ اسفند است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *