آغاز به کار مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا به مرز مهران

8:24 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۷۳۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
آغاز به کار مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا به مرز مهران
بیمارستان سیار حضرت فاطمه (س) کرمان مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران آغاز به کار کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش نیروی زمینی سپاه در آستانه اربعین حسینی، بیمارستان سیار ۱۲۸ تخت‌خوابی حضرت فاطمه (س) کرمان، مجهزترین سامانه سیار غرب آسیا، وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران مستقر و به بهره برداری رسید.

سردار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اعلام اینکه این بیمارستان سیار وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است اظهار داشت: هر ساله در ایام اربعین حسینی بیمارستان سیار حضرت فاطمه (س) کرمان یا در مرز و یا در کشور عراق به زائران و بیماران ارائه خدمت دارد.

وی با بیان اینکه این این بیمارستان سیار به مدت دو هفته در مرز مهران جهت انجام خدمات درمانی مستقر است، گفت: در این بیمارستان همه رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشک، پرستار و پیراپزشک به زائران اربعین خدمات می‌دهند.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه این بیمارستان مجهز به بخش‌های تخصصی و پزشکان متخصصی است که در این ایام زائران اربعین به آن نیاز دارند، افزود: بخش‌های جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل و تصویربرداری و آزمایشگاه در این بیمارستان سیار وجود دارد.

وی هدف از برپایی سامانه سیار بیمارستانی ۱۲۸ تخت‌خوابی را انجام خدمات درمانی رایگان به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در مرز مهران عنوان کرد و گفت: پزشکان این مجموعه معمولاً به صورت داوطلبانه برای خدمت به زائران اربعین امام حسین علیه السلام این تیم را همراهی می‌کنند.

اخوان اضافه کرد: پزشکان متخصص این مجموعه شامل متخصص قلب و عروق، داخلی، ارتوپدی، بیهوشی، چشم پزشکی، گوش پزشکی، گوش حلق و بینی، تصویربرداری و جراحی عمومی بوده و پزشکان عمومی برادر و خواهر نیز بیماران را مطابق طرح انطباق ویزیت می‌کنند.

 این بیمارستان تا برگشت کامل زائرین با بیش از ۸۰کادر درمان و پشتیبانی خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *